23 Ağustos 2017 Çarşamba

Anket referandum

Referandum anketleri hangi sonuca işaret ediyor? En güncel referandum anketleri başkanlık referandumu hakkında hangi detayları gösteriyor? Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin sonuçlarını doğru tahmin eden SONAR araştırma şirketi, referandum anketi sonucunu açıkladı. Kasım genel seçimlerinde doğru tahmin yapamayan anket şirketleri, referandum sonucunu doğru tahmin etmenin baskısıyla karşı karşıya.


Son referandum anketlerine göre evet hayır oranı ne?

Anketler evet mi diyor yoksa hayır mı diyor? Nisan tarihinde gerçekleştirilecek olan . Adil Gür referandum anket sonuclari başta olmak üzere MAK, Metropoll, Gezici, Andy-Ar, Konsensus, Konda, ORC ve Optimar referandum anket sonuçları nasıl. Türkiye, Nisan günü sandık başına gidiyor. HABER MERKEZİ – Reuters, referanduma günler kala kamuoyu araştırma şirketleri tarafından açıklanan anket sonuçlarını derledi. Nisan referandumuna sadece beş gün kalırken, kamuoyu araştırma şirketleri, halkın nabzını tutma yarışını sürdürüyor.


El atın mini referandum yapalım.

Avrupa Birliği`ne girmeli miyiz? ORC en son referandum anketi sonuçlarını yayınladı. ORC referandum anketi sonuçlarına göre evet ile hayır oyları . Kasım erken seçim sonuçlarını doğru bilen Adil Gür, Nisan referandumuyla ilgili anket sonuçlarını.


Ankete göre bugün başkanlık sistemi referandumu yapılsa, yurttaşların yüzde 58. Yayına hazırlayan: Uğur Gümüşkaya Yayının tamamını izlemek için:tıklayınız . Konsensus referandum anket sonuçları: Yüzde evet Sektörün önemli araştırma şirketlerinden Konsensus şirketinin sitesinden verdiği referandum anket. GENAR araştırma şirketi referanduma bir gün kala son anketi yayınladı.


Peş peşe açıklanan anket sonuçlarında bazen rakamlar tamamen değişiyor. Anayasa Değişikliği ve Cumhurbaşkanlığı Hükûmet Sistemi . Başkanlık sistemine vatandaşın desteği her geçen gün artıyor. Nisan referandum sonuçlarının belli olmasıyla birlikte sonuçları doğru bilen anket firmaları da ortaya çıktı. Foto Galeri Ensonhaber.


Bugün referandum olsa anketi. Aylardır konuşulan referandum yarın gerçekleştirilecek.

Araştırma şirketi Ipsos sahaya inerek . EVET OYLARI YÜKSELİYOR. Yunanistan pazar günü yapılacak referandumla ilgili ikiye bölündü. Yapılan anketler evet . Bu sonuçlar Mart tarihli Sözcü gazetesinden alındı. Anayasa değişikliği referandum tarihi yaklaşıyor ve herkesin aklında aynı soru var.


Yüz binlerce vatandaş Elazığ referandum anket sonuçlarını takip ederken sonuçlarını da . Qriously tarafından yapılan referandum anketinin sonuçları belli oldu. Her seçim dönemi olduğu gibi, yine seçime yönelik anket çalışmaları yapılıyor. Kanal İstanbul konusunda yapılan anketlere dikkat çeken AK Partili . AK Parti tarafından düzenli olarak yapılan kamuoyu yoklamalarından sonuncusundan çıkan sonuçlar AK Parti kulislerini karıştırdı.


Anket şirketlerinin, ekonomideki kriz durumu, dış politikadaki. Boykot üzerine Fen ve Edebiyat Fakültesinde de bir referandum yapılıyordu. Biliyorsunuz gün sonra Tüm .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar