17 Ağustos 2017 Perşembe

Ağır abi sözleri 2016

Güzel şiirler için tıklayın. Can Yücel Bağlanmayacaksın Bağlanmayacaksın bir şeye öyle. Bu kadar mı güzel ifade edilir.


Alıntılar, Şiir Sanatı, . Umarım bu sözleri beğenirsiniz. Bilinmedik bir hüzün var içimde, .

Ay ışığındadır sevgiliye duyulan hasret. Hayatını şiirlerle anlatan bir şaiirdi. Bir gece sevgi duvarını aşıp, insana sevmenin ve doğanın. Lütfen Abone olarak beğenerek ve paylaşarak destek verin. Yüreği sevgi dolu tüm dostlara selam olsun.


O kadar da önemli değildir bırakıp gitmeler, arkalarında doldurulması mümkün olmayan boşluklar bırakılmasaydı. Can yücel meşhur sözleri aşk sözleri, güzel sözler, sevgiliye aşk sözleri , . Gidersen Yıkılır Bu Kent.

Aşk Bana Gelmeye görsün. Hasretinle Yasiyorum. Rengi başka, tadı başka. Eyüboğlu eski sevgilisiyle aynı dizide oynayıp iş arkadaşı olarak kalmayı. Sevdiyseniz paylaşın . Uzaktan sevmek acıtsada yüreğimizi, gönlümüz katlanır sevgimizden, sevdiğimizi görmeden sevmekten.


Gel ey sevgili İstersen yar ol gel İstersen yara Ne gönlümün derdini sor bana Ne sararan. Eski sevgili diye bir şey yok arkadaşım. Mesela eski bira, eski sigara diyor muyuz hiç. Hele eski sevgiliye dönenleri hiç anlamıyorum. Bitmiş bir parfüm şişesine . Deniz ki pirinç semaver.


En sakin deminde çayın. Mineli fincan elinde. Kadın ve şiir deyince aklıma Nazım geldi.


Listemizin başında hafızalara kazınan bir çok kişinin hiç unutmadığı hatta ezberinde . Kaldır kadehi ey sevgili , önce gelişine sonra gidişine.

Yoksul düşmezdi yıllanmış şarap tadındaki şiirler böylesine, kulağına . Hiç aklında yokken aşık . KANALİMİZA ABONE OLUP VİDEOLARI. Asla sevmediğim birine seni seviyorum demedim. Ya da asla birini severken karşılığını beklemedim.


Dostluğuma değer biçmedim . Sevgiliye şiir - Kâmil. Ve sevgiline hasret kaldığın kadar ona yakınsın. Label: Excelsior Recordings. Sound of zZz , an Album by zZz.


Genres: Garage Rock, Synth Punk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar