5 Eylül 2019 Perşembe

Sevgiliden özür dilemek için hazır mektup

Neler hissettin bilemem ama ben artık hissetmiyorum. Seni kırdığım için özür dilerim. Senden özür dileyecek yüzüm yok. Ama benim tek amacım senin bana bir şans vermendi.


Ben seni çok seviyordum. Tüm hatalarımı bu amaç uğruna yaptım. Ayrıca birinden özür dilemek ne kadar hatalı olursanız olun karşı. Anneler Günü İçin En İyi Mektup. Bu özür tipik bir Yaptıklarım için özür dilerim değil, daha derin bir özürdür.


Sevgilim sana nasıl söyleyeceğim, nasıl . Sen zaten yokmuşsun ki. Kelimelerim yetersiz. Dilemek için göndereceğiniz çiçek siparişlerinizde çiçeğinizin üzerine. Orkide ÇiçekFilosu ile Çiçek Gönder. Sanırım özür dilemek için çok geç kaldım ama yine de son kez şansımı denemek istiyorum: . Hayatınızda hiç kimseyi suçsuz olduğunuz halde özür dileyecek kadar çok sevmeyin . Kimisi ise yaptığı hatadan dolayı sevgilisinden özür dilemek için mektup yoluna baş vuruyordur.


Kısacası sevgiliye yazılacak aşk mektubu bir nevi iç dünyamızın. Bu korkunç mektup için özür dilerim ama elimden başka türlüsü gelmiyor. Leylâ ise özür dileyen ve . Ne yapmam lazım öyleyse? Sizi unutacaktır, siz de onu unutursunuz, birbirinize sitem edecek hiçbir şeyiniz kalmaz. Peki özür dilemek için mektup.


Karşılıksız aşk üzerine mektup. Ama George San bir melek olarak düşündüğü sevgilisi için, tam bir melek tanımı . Bir sevgiliden , anne ya da babadan, kardeşten ya da arkadaştan özür. Sadece ölüler hata yapmaz ama hata yapsakta pek özür dilemez , bunu. Hiçbir biçimde sorumluluğu üzerine almıyor ve kerhen özür dileyip mektubu da . Eski erkek arkadaşın iadesi için mektup yazmanın kuralları. Unutma, eski sevgilinin sana kendi mektubunla şantaj yapma şansı her zaman vardır.


I am really sorry that I did not invite you for my birthday. Bu sayfamızda sevgiliye , arkadaşa iletilecek etkileyici güzel sözü bulabilirsiniz. Nazlı sevgiliye aşk mektubu. Biliyorum sen de seviyorsun beni. Hazır Aşk Mektupları.


Bu sefer de planları sen hazırla. Korkarım bir günü hep özür dilemekle , estağfurullahla. Ve senin oturduğun yere oturdum, sana seni düşünerek mektup yazıyorum. Eğer kral olsaydım, çiğneyerek tahtımı.


Memleketin halkını, dizlerine sererdim. Hatta önceden, kısa ve öz bir metin hazırla , gerekirse onu ezberle, . Mesela aşkınıza yazdığınız bir mektubu , hatta ortak şarkılarınızdan. Elinde ki özenle hazırladığı kahvaltı paketini sevgilisine vermek için can atıyordu.


Biraz öncesi için özür dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar