13 Eylül 2019 Cuma

Sağlıkçı kolyesi

Gün içinde özlediğim birisi olsun istiyorum. Dayanamamak istiyorum! Ellerini tutmak sana sarılmak istiyorum. Madem ki bir başkasını sevdin. Aşkımı mezara gömerim ve giderim.


Hayatım solmuş bi gül gibi. En güzel şiirleri şiir oku sayfamızda okuyabilirsiniz. Seninle olurken hayatın durduğunu anlatmak istiyorum. Sana son bir kez sarılmak istiyorum. Onca acının, onca yıkımın içinden şiire sarılarak çıkmak da ayrı bir güzellik olsa gerek.


Burada özellikle şunu belirtmek isterim. Sevgili dostum Özgün E. Bulut, son kitabınla başlamak istiyorum söyleşimize. Bu kısa hikâye ile anlatmak istediğim , şiir yazmanın ciddi bir bilgi ve kültürel. BUGÜN SANA SARILMAK İSTİYORUM BABA.


Gene hüzün bulutları çökmüş omuzuma. Seni İstiyorum başlıklı şiiri Edebiyatla. Sonra sesinin sesime karıştığı şarkılar olsun istiyorum. Her gece uyumadan bana okuduğun Cemal Süreya şiirleri. Nurgultje ( Nurgül Kurt) with reads.


Ama ben yastığıma yorganıma değil , sana sarılmak i. Bu Pin, moon tarafından keşfedildi. Mehmet ZAFER şairininin tüm şiirlerine . En Iyi Alıntılar ile ilgili fikirleri keşfedin. Sana Sarilmak Istiyorum Şiiri - Gassan Satar. Sarılmak istiyorum sadece bu.


And someone there said Izmir is Europe and Turkey . Nâzım, Ben de artık şiir düzmek değil, şiiri düzmek istiyorum (22). Mahpusiyet, mahkûmiyet, mahrumiyet ve baskıyla çepeçevre sarılmış bir . Selim İleri, “Herkes için şiir yazmak”tan söz ettiğinde, seni örnek göstermişti. Benim bir derdim var ve bu derdimi insanlarla paylaşmak istiyorum. Aşk olmazsa şiir olmaz,Genel aşk üzerine yazıyorum illa beşeri ask deyil.


Y Şiir Alıntıları, Yazar, Şiirler , Duygular, Özlü Sözler. Kaynak: Uploaded by user. Caddelerde dolanıp sarılmak istiyorum. KOLLARIMIN ARASINDA İSTİYORUM SENİ. Seni Özledim, Hüzünlü, Romantik, Şiir Sanatı.


Umudun yeşerdiği yerden, sımsıkı sarılmak gerek hayata. Dokunmak ve sımsıkı sarılmak istiyorum sana. Delice bağırıp duyurmak istiyorum aşkımı dünyaya. Her dinlediğim şarkı sanki bizden . Ben bu şiire sarılmak istiyorum.


Tabii en sevdiklerimden biri bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar