17 Eylül 2019 Salı

Referandum anket sonuçları

En güncel referandum anketleri başkanlık referandumu hakkında hangi detayları gösteriyor? Anayasa referandum gününe gün kaldı. Son referandum anketlerine göre evet hayır oranı yüzde kaç? Kamuoyu yoklama sonuçları.


Evet mi Hayır mı önde?

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinin sonuçlarını doğru tahmin eden SONAR araştırma şirketi, referandum anketi sonucunu açıkladı. Genel Seçimlerde yaptığı isabetli tahminler ile adından söz ettiren Adil Gür AG . ORC en son referandum anketi sonuçlarını yayınladı. ORC referandum anketi sonuçlarına göre evet ile hayır oyları . Başkanlık sistemi referandumu.


Peki, anket şirketleri referandum sonuçları için ne diyor? Kasım erken seçim sonuçlarını doğru bilen Adil Gür, Nisan referandumuyla ilgili anket sonuçlarını. Her geçen gün de bununla ilgili yeni anket sonuçları yayımlanıyor.

Avrasya Araştırma, 3-Mart arasında yaptığı son anketin sonucunu açıkladı. Referandumdan evet mi hayır mı çıkacak? Gelişmelerden Haberdar Olun. Ankete referandumun yanı sıra . Son genel seçimi bilen tek isim olan Adil Gür MHP seçmeninin üçte . Nisan anayasa referandumu yaklaştıkça seçmenler anket sonuçlarını merak ediyor. En son referandum anket sonucu Metropoll . Türkiye, Nisan günü sandık başına gidiyor.


Ancak Yeni Şafak yazarı Kemal Öztürk, riskli konuyu köşesine . Yapılan en son anketlere göre . Yarın yapılacak anayasa değişikliği halkoylamasına sadece saatler kala GENAR ve Argetus şirketleri son anket sonuçlarını açıkladı. HABER MERKEZİ – Reuters, referanduma günler kala kamuoyu araştırma şirketleri tarafından açıklanan anket sonuçlarını derledi. Gezici Araştırma Şirketi yapılan son anket sonuçlarını açıkladı. Milyonlarca vatandaş şirketler tarafından yapılan referandum anket sonuçlarını merak ediyor. KONDA referandum anket sonuçları bugün açıklandı.


Tarihi referanduma saatler kala Argetus, Andy-Ar, GENAR ve AG araştırma şirketi en güncel anket sonuçlarını açıkladı.

Adil Gür referandum anket sonuçlarına göre evet oyları yüzde çıktı. AK Parti tarafından yaptırılan . THEMİS, referandum anket sonuçlarını açıkladı. Abdülkadir Selvi sonuçları köşesinde yayımladı. Akademisyenler çıkan sonuçları canlı yayında değerlendirdi. Kararsızlar dağıtılınca, anket sonucunda yüzde 44.


Kendisine ulaşan referandum. Son anket çalışmasına göre sandığın kaderini katılım belirleyecek. Yüz binlerce vatandaş Elazığ referandum anket sonuçlarını takip ederken sonuçlarını da . Bu arada AG, MAK, Metropoll, Gezici, Andy-Ar, Konsensus, Konda, Optimar gibi anket şirketlerinin referandum anket sonuçlarını sizler için .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar