12 Şubat 2015 Perşembe

Kanka sözleri anlamlı kısa

Sayfamızdaki kankaya anlamlı güzel sözleri facebook, twitter ve . Hayat çok kısa arkadaşım ve bu dünyadaki hiçbir şey kırılan kalplere . Bu Pin, Pinar Mezararkali tarafından keşfedildi. O zaman kankanın anlamı olmaz. Bu sayfada kanka sözleri ve kankaya sözler bulacaksınız.


Değerli GuzelCumleler.

Bunun için kanka sözleri bulabilirsiniz. Kanka Mesajları Komik olması itibari ile de son derece eğlendirici bir işleve sahip olmaktadır. Kanka Sözleri bölümüne geç - Bu hayat gerçekten çok kısa kanka , değerini bilerek kimseyi. Mesela ben espri yaptıysam kankam gülmek zorunda. Arkadaş dediğin;Zor zamanında . Doğum günün kutlu olsun kanka ! Bu sayfamızda kanka sözleri , kankaya güzel sözler , kankaya sözler , kanka ile ilgili sözler , kankama güzel sözler , kankaya anlamlı sözler , . Her türlü zorlu şartta imdada yetişir kanka.


Kara gün dostu, halden anlayan kardeştir kanka. Kankam için kısa doğum günü sözü…. SANMA güneş olur doğarım yağmur olur yağarım KANKAM TOLGA36 . O benim kankam değil,o benim canım! Doğal olarak her yıl doğumgünü çeşitli partiler, mesajlar ile kutlanmaktadır.


Ia ben de onu tanımam. Herkese nasip olsun benim eminem gibi kanka. Diğer anlamlı sözler için aşağıdaki sayfaları ziyaret edebilirsiniz;. En güzel arkadaşlık ve dostluk sözleri. Dost kara günde belli olur.


Kanka tamam bende arada götIük yapıyorum fakat sende çok haysiyetsizIik yapıyon ya. Sırdaşımız, dert ortağımız, iyi ve kötü günlerimizde her zaman yanımızda olan arkadaşlarımızın doğum günlerini en içten dileklerle kutlamak ve onların . Sizler için özenle hazırladığımız bu çok özel sözleri beğeneceğinizi . Kısa Sözler Kategorimize Hoş Geldiniz. Sayfadaki komik çılgın kanka sözlerini facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın. Beşiktaş Sözleri , Beşiktaş Tribün Sözleri , Beşiktaş Besteleri, çArşı Yazıları, çArşı Besteleri, Beşiktaş Yazıları, çArşı Yazıları, Beşiktaş Marşları, AŞK.


Bir sevdaysa hayatı anlamlı kılan daha sesli söyle BEŞİKTAŞ ULAN. Kısa mesajda bile 1tane karakter var ama sende tane bile yok! Sayfa İçeriği: Trip Atma ile ilgili Kısa sözler , Trip Atma İle İlgili. Sen olmadıktan sonra tatilde olmanın ne anlamı var, en güzel vakitlerim senin.


Bu yüzdendir ki böyle kısa bir mesaj çekiyorum. Sen benim çocukluğumsun kanka ve iyi ki varsın. Bu yazımızda kanka sözleri ve resimli kanka sözlerini paylaşıyoruz. Beğeneceğinizi umuyoruz.


Kanka , herkes çıkıp gittiğinde, çıkıp gelendir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar