5 Şubat 2015 Perşembe

1 Yıldönümü sürprizleri

1 Yıldönümü sürprizleri

Read Özür Dilerim from the story özür dilerim by sozleralemi with reads. Mesajları, özür sözleri, pişmanlık sözleri, uzun özür mesajıi kısa özür sözü,. Bu mesaj sana ne mi söylüyor?


Kırdım seni ama inan çok üzgünüm. Bugün için özür dilerim. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim. EN ANLAMLI ÖZÜR DİLEME SÖZLERİ. Af Dileme) ile ilgili seçilmiş en popüler ve beğenilen sözleri bulabilirsiniz.


Af diliyorum sözlerimle af diliyorum gözlerimle af diliyorum senden sevgilim. Bana sevgilim demişti. Ben seni özlüyorum ve . Geçmişte yaşadığımız tüm kırgınlıklar için özür diliyorum senden.


Adını sayıklıyorum geceleri, özür diliyorum hep senden. Kalbini kırmak değildi niyetim, ben hiç . Sevgilim , benim ay yüzlüm ne olur ben affet. Hazır Özür Af Dileme Mesajları, Sözleri İle Sevdiklerinize Kendinizi Affettirin. Lütfen daha fazla uzatmayalım.


Aşkımız bu engelleri aşacak . Kırılan kalpleri onarmanın en kolay yolu içten bir özür dilerim mesajıdır. Dargınlıkları ortadan kaldıracak en samimi özür mesajları kart notları için tıklayın! Affet beni ne olur sevdiğim özür dilerim seni aramadığım için, özür dilerim sensiz gitmek zorunda. Bende şeytanı çıkarayım tecrübesiz hayatımdan, özür dilerim sevgilim değerini bilemedim. Ilginizi Cekecek Diger Yazılar.


Hazırladığımız özür mesajları yazımızda, yakın arkadaşınızdan veya sevgilinizden af dilemek için örnek alabileceğiniz sözleri listeledik. Ne kötülük gördün benden, ölürüm geçemem senden, affet beni sen sevgilim , özür diliyorum senden. Senden özür diliyorum aşkım. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Ağladıysan, ağlamak istiyorsan ve buna sebep bensem.


Uzun süre seninle küs kalmaya çabalayabilirim ama elinde sonunda sana bir şekilde geri dönebilirim. Bakınca anlaşılıyor bana kırıldığın sevgilim bilerek olmadı ne olur. Sana bakınca anlıyorum bana hala kırgınsın Çok özür dilerim aşkım biraz . Fazla uzun yazamayacağım. Sadece iki kelime olan özür dilerim kalıbını en derinime kadar hissederek . Bu sözün bulunduğu kategori Genel Sözler kategorisidir.


1 Yıldönümü sürprizleri

Kandan kıpkırmızı olmuş peçeteleri kaldırıp yarama baktı. Kesikler çok derindi. Hastaneye gitmemiz lazım. Sonra gözlerinin içine uzun uzun baktım.


Duası bitmiş sessizce isyan ediyordu: “ Neden. Seni bu şekilde görmeye dayanamıyorum. Sen beni bir kerecik affet sevgilim. Tüm ruhum ve bedenimle senden defalarca özür diliyorum. Sıcacık kalbini buz zannedip kırdığım için özür dilerim.


1 Yıldönümü sürprizleri

Uğur, kendinden geçmiş gibiydi. Sesimi yükselttiğim için özür dilerim aşkım. Ama ne yapayım, lütfen aklına öyle şeyler getirme.


Seni her şeyden çok seviyorum, bunu aklından asla çıkarma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar