1 Kasım 2018 Perşembe

Efkarlı şarkı sözleri

Kimi zaman romantik, kimi zaman duygusal, kimi zaman aşk içeren sözleri göreceksiniz. Birbirinden harika güzel şarkı sözleri ile keyifli bir vakit . Aslında Onedio hayatıma efkarlı bir şekilde değilde mutlu bir şekilde başlamak . Le SevDim Ki SeNi Kime AnLaTTıySam YerinDe oLmaK İsTeeDii. Dertli sözler bazen o kadar etkili olabilir ki bizler de derin hisler bırakır.


Sitemim var ey koca çınar.

Damar şarkılar - En çok dinlenen damar şarkılar. Listemizde arabesk şarkıların en güzellerini, en damar şarkıları bulabilirsiniz. Aşk şarkıları - En güzel aşk şarkıları listesi sizinle.


Duygusal aşk şarkıları , eski aşk şarkıları , en sevilen türkçe aşk şarkıları ve aradığınız ne varsa . Bu şarkı sözleri zaman zaman müzisyenlerden müzisyenlere aktarılmış ve . Keyifli izlemeler ve . GözIerim amâ, yoI yarıIa Es nefesi tenime, . Müzik listelerine baktığımızda çoğunlukla melankolik şarkılar görürüz.

Bu, hüzünlü şarkılara meyilli olduğumuzu mu gösteriyor? Ne metreler yeter bu ritmime, ne de metronomlar Sabrım da taşt. Bu içeriği eklemek ister misiniz?


Cevabınız Evet ise, Üye olup veya üye girişi yaparak İçerik Ekleyin linkine tıklamanız yeterli. Sizin yardımlarınız olmadan . Onur Bayraktar – Enkaz. Anaktarın kirli ve paslıysa Açılmayan kalbime yas tutma Yüreğim bunu kendine has . Efendi gönlüm efkarlı amman Bu nasıl bir iş bendeki Göz dumanlı başım karlı amman Bahar . En kötü günün bu listedeki şarkılar kadar güzel olsun! Türkçe Şarkılarda Geçen ve İçinde Derin Anlamlar Gizli Şarkı Sözü. Bu gece rüyama efkarlı girdin Bir derdin var ise yaz bana gönder Cemalin gülerken bir resim çektir Kederden arınmış yüz gönder bana Saçını saklama seher.


Sözleri , Şarkı Sözü , Sozvesarki. EFKARA GELDİM TEMELLİ Mİ GELDİM DÜNYAYA NERDEN DÜŞTÜM BU SEVDAYA BAŞIMI KOYDU BİN BELAYA EFKARA GELDİM BEN . Beni keser mi bilmem. Bu Pin, G Ü tarafından keşfedildi.


Barış Manço şarkı sözü ve sözleri eserlerle ölümsüzleştiren görsel . Dağılmayan bir efkar basıyor geceleri.

Ulaş Yaman sanatçısına ait en popüler şarkı sözlerini bu sitede. Aşağıdakiler gibi olabilir. Annenizi özlediğiniz, onu ne kadar sevdiğinizi . Ber Kadem Verse: Güne çıkardı duygular ve parçalardı bazen İçime kan dolardı sayfalarsa . Bu hafta Spotify hesabımızda yaralarımızı bazen kanatacak, efkarı dibine kadar yaşatacak bir listemiz var.


Onların şarkı sözlerinde , onların . Bir büyük çığlık mahpus içimde, Bir koca isyan elleri zincir, Bir duygu seli, bendinden aşar, Bin yumak olur, sevgime düşer, , Bir yanım git der, bir yanım kal,. Sözü : Senden uzakta hep bir şeyler eksik. Ne bir avuntu, ne de biraz ümit.


Gönlümde derman yok, inan bir nefeslik. Ne yaptın bana, nedir . Müşkül hayatın kıdemli askeriyim. Yine de izmarit toplayarak geçiyor gençliğim. Eşi yok benzeri yok şu . Sevmek İçin Burdayım Şarkı sözü var.


Efkarlı Şarkı sözü var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar