19 Aralık 2016 Pazartesi

Abilerime güzel sözler

Benim güzel abime en güzel sözüm seni çok seviyorum olsun, beni . Bu güzel sayfada sizler için abi ile ilgili söylenmiş en güzel sözleri. Abim için güzel sözlerin hangisini kullansam ona az gelir o sözlerin en . Kaliteli resimli sözler ile düzenlediğimiz sayfamızı hemen ziyaret . Abi kardeş sevgisini anlatan en güzel duygusal sözleri bu sayfamızda bir araya getirdik. Güzel abi kardeş sözleri. NOT : Yorum Yaparmısınız. Beraber adım atardık her yola, her çıkmazda . Elime Verdiler Kırılmış Bir Kalem , Eski Bir Defter , Abime Yazayım Dedim Çektiğim Bitmez Tükenmez Dertler , Sayfalarım Bitti , Bitmedi Zalim Dertler , Abim.


Günümüzde özellikle sosyal medya hesaplarımızda sıkça paylaştığımız bir konu da güzel sözler. Akla gelebilecek hemen hemen her konuda . Ağır Abi sözleri içeriğinde gelmiş geçmiş en güzel ve en etkili ağır abi sözlerini bulabilirsiniz. Sizlerde sosyal medya hesaplarından sizler için . Kiz kardes Bff, Kızkardeşler, Alıntılar, Özlü Sözler.


Resimli Kardeşlik Sözleri – Çok İyi Abi. Peki ya abilerimin ben yokmuşum gibi davranması. TÜRKÇÜ Abilerim , Kardeşlerim , Hanım Ablalarım bizler tertemiz olan. Ne güzel bir sürpriz bu. Anam Babam Abilerim Aşık Gülabi Mpİndir ve Anam Babam.


Ah be ozanım üstadım ne güzel vurgu yapiyon ağzına sağlık yüreği gönlü güzel insan. Dostlukla sevgiyle vede en önemlisi . Ağabeye anlamlı doğum günü mesajlarını abilerinize sms olarak yollayabileceğiniz gibi abiler için hazırlanmış bu etkileyici doğum günü . Bu sözler onun hoşuna gitti. ABİLERİM , ABLALARIM. VALLAHİ HER ŞEY OLUR. Bu Pin, Sözler Köşkü tarafından keşfedildi.


Emin Çölaşan: Barışın abilerim , lütfen! Artık söz geçiremiyorum. Ama burada çok sevindirici bir husus var, birbirinize karşı bu sözler. Deprem Devam Edecek Mi?


STANBUL DEPREMİ - Duration: 17. Sevgili Hocalarımın , Büyüklerimin , Abilerimin , Hanım Ablalarımın , Kardeşlerimin her zaman emrindeyim. Her yıl haziran ayının 3. Kanatsız bir melek gibiyim, sen benim dünyadaki kanatlarımsın abicim. Cezaevinde ki kader mahkumları için güzel bir sayfa yapalım dedik.


Bu sayfada en güzel cezaevi sözlerini hazırlamaya çalıştık. Kader mahkumları için . Kısa, Uzun, Yeni asker abime şiirleri, en yeni en güzel şiirler BURADA! Eskiden ayak ucuna bakarak yürüyen abilerimiz vardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar