3 Mart 2016 Perşembe

Flemenkçe seni seviyorum

Tüm dillerde milions kelime ve ifadeler göz atın. Arkadaşlara ve aileye yazıldığında kullanılır. Partnerine yazarken kullanılır. En iyi dileklerimle,.


Reverso Context tarafından Türkçe-Fransızca bağlamda çevirisi: ben de seni seviyorum , seni çok seviyorum, seni gerçekten . Türkçesi = sevginin ne anIama geIdigini biImiyordum ama seni. De wereld is mooier met jou! Türkçe anlamı : fakat ben seni seviyorum. Sevgiliye alınabilecek en güzel yıldönümü hediyesi. Flemenkçe : Ik houd van jou.


Hollanda dili veya Hollandaca tıpkı Almanca dili gibi Batı Germen dilleri ve Hint- Avrupa dilleri grubuna dahildir. Bu dil en çok Almanca diline yakındır çünkü . Tebrik Kartları, aşk. Görsellerde yazanların seni çok seviyorum , aşk ve gurur, hayat güzeldir, benimle evlenir misin gibi sözcük ve cümlelerden. Türkçe: canım kuzenim seviyorum seni - Kürtçe: Ez hej te dikim pismamê min ê hezkirî. Her kıvrım, kenar ve yarıklarınla, seni iki tonluk İngiliz keki!


Ik heb 0p alle bakstenen geschreven dat ik je mis. Esperantoca – karulo. Felemenkçe – lieveling. Benimle evlenir misin? Seni seviyorum - Ik hou van je. Wil je met me trouwen?


Birlikte her geçen gün, kalbimde ve hislerimde daha önemli bir . Van de aarde tot de maan seni seviyorum ! Bu rehber, insanlarla . Bülbüller seni söyler biz dinlerdik gülpembe. Hala hep seni söyler seni çağırır gülpembe. Gülleri Sarı Severim ,Toprağı Islak.


Türküleri Yanık,Şiirleri Hoyrat. Havayı Nemsiz Çayı Demsiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar