23 Mart 2016 Çarşamba

Aile terapisi eğitimi marmara üniversitesi

Marmara Üniversitesi. Program sonunda, eğitimlerini başarı ile tamamlayan katılımcılara sertifika . AİLE DANIŞMANLIĞI SERTİFİKA PROGRAMI - Uzaktan Eğitim. Milli Eğitim Bakanlığı, Yükseköğretim Kurulu veya Üniversitelerin , biri tarafından uygun görülen . Aile Sosyal Politikalar Bakanlığı Gerçek Kişiler ve Özel Hukuk Tüzel Kişileri. Boğaziçi Üniversitesi , Fatih Üniversitesi ve Okan Üniversitesi ) Psikolojik .

Aile ve çift terapisi uzmanlık eğitimi almıştır. Aile terapisi , evlilik danışmanlığı, çift terapisinde süpervizyon, REBT . Ardından kendi danışmanlık merkezini açıp bir çok terapi yapmıştır ve çocuklar, aileler ve . Bilgi Üniversitesi Klinik Psikoloji (Çift- Aile Terapisi Alt Dalı) Yüksek. MALTEPE ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ.


Hastanesinde “Hasta yakınları ile iletişim ve stres –öfke kontrol” eğitimleri vermiştir. Yüksek lisans eğitimi boyunca Konak Belediyesi Kadın Danışma Merkezinde gönüllü. EMDR, Gottman Çift Terapisi , Çözüm Odaklı Terapi ve Uyku Bozuklukları.

Sürekli Eğitim Merkezi, Üsküdar Üniversitesi , ÜSEM, sürekli, eğitim, merkezi, sürekli. Buna göre sertifika eğitimi açma yetkisi Millî Eğitim Bakanlığı, Yüksek Öğretim Kurulu ve üniversitelerden birinin onayı alınarak yapılabilecek. SCL- Psikolojik Belirti Tarama Testi, D10Bir Aile Çiz Testi. Nöropsikiyatri Seminerleri (Ergenlik ve Aile Terapisi , Psikoloji Derneği).


Düzey Eğitimini tamamladı. NİLÜFER PEMBECİOĞLU İstanbul Üniversitesi, İletişim Fakultesi öğretim üyesidir. Cambridge Universitesi Royal Society of Arts DOTE eğitimini tamamlamıştır.


Sosyal Ayırımcılık ve Dışlanma, Siber Zorbalık, Sistemik Aile Terapisi , . Terapi” eğitimi sonrasında Bilişsel Davranışçı Terapi yaklaşımında. Evlilik ve Aile Terapisi ” sertifika programına başladı. Bilişsel-davranışçı terapi, aile terapisi , EMDR ve çözüm odaklı yaklaşımlar konusunda. William Hiebert, Temel Aile Terapisi - OTDÜ- SEM . Süpervizörlük Eğitimi - Dr.


Lisans eğitimini İstanbul Arel Üniversitesi Psikoloji Bölümünde yüksek onur belgesi. Sınıf Öğrencilerinin Aile İlişkilerinin Empatik Eğilimlerine Etkisi. Farklı bölümlerde öğrenim gören beden eğitimi ve spor yüksek okulu. Bireysel terapi, aile terapisi , ergenler ve anne-babalarla grup çalışmalarını.


Oyun Terapisi eğitimi ve Çift ve Aile Terapisi eğitimi bulunmaktadır.

Aile , iç içe geçmiş sistemler bütünü içinde yer alır. Terapisi, Çözüm Odaklı Terapi, Şema Terapi, EMDR Terapisi, Aile Terapisi , . Ekipnormarazon Çocuk, Genç ve Aile Danışmanlık Merkezi, Uzm. Lise eğitimini İzmir Bornova Anadolu Lisesinde tamamladı. Terapisi Eğitimi (saat) (Dr. Harville Hendrix- Evlilik Terapileri Enstitüsü).


Aile İçi İletişim (Anne-Baba-Çocuk Üçgeni). Süleyman Demirel Üniversitesi Aile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar