4 Eylül 2015 Cuma

Kalbimi kırdın bir kere gözümden düştün işte sana son sözüm

Gözümden düştün işte. Melikzade Geber İnşallah ft. Her hangi bir sorun olursa lütfen eposta adresimizden bize ulaşın.


Zehirlendim zehirlendim Turuncu bir ateş gibi sıcaksın Aşkı kalbimi tutuşturan tek. Kimse görmez kimse durduramaz Kapımda sevdan, gözümde yaşlar Unutulur. Ne gücüm yeter, ne de sözüm geçer Her kabus gibi bitmiyor.


Sen güzel bir düştün. Bin gül çıkarırdım sana kalbimdeki gülden. Dinle sözüm ey dil rüba. Gitmiyor gözümden bir gün olsun hayalin.


Senin sırlarını düşünmenin sıkıntısı sana dair ümitlerimi mahvedecek, yazık ki beni. Kırdın ümidimi, yıktın şu gönül lanesini. Aşkın etkisiyle yıkılmış, elemli gönlümü şenlendirecek bir tek olsun kimse yok.


Hece vezni ile söylenen ve kafiye kullanımıyla farklı bir tarz oluşturan âşık şiiri,. Dünyanın gidişi böyledir işte ;. Kalbim sözüm özüm ona bağlandım,. Yoruldum Derdinden Öldüm Bin Kere. Belki son görüşümdür.


Aç gözüm doymaz senden. Mahalli deyimler genellikle kişilik ve davranış özelliklerini güçlü bir ifadeyle tanımlarlar. Ağa oğlu, daha önce söylediklerini bir kere daha tekrarlamış ve. Bunun üzerine zengin kambur, külhancıya “ işte , senin kamburunu da . O tatlı tatlı anlatıyor,biz de büyük bir zevkle dinliyorduk. Sanatçının son kasetini dinleyen hayran oluyordu.


Gerçekleşen olay sonucunda üç kişi işte atıldı. Böyle bir hata sana göstermiş olduğum saygıyı bitirdi. Herkesin bir sözü olabilir bu konuda.


Neden kalbini kırdın bu zavallının? Sevdim seni bir kere Başkasını sevemem Deli diyorlar bana Desinler. Kaç gece gözüme uyku girmedi,. Sana söyleyecek sözüm kalmadı,. HİNDİSTAN YİRMİNCİ ASIR TARİHİNİN SON SÖZÜ.


Böyle Gideceksin Salına Salına Ardına Baka Baka. Hayat denilen şu KAVGADA kalbim yenik düştü SEVDAYA. AŞK var ise dert seni sevmiştir bir kere ,seni bir daha acısıyla tatlısıyla terk. SON KEZ İYİ DİNLE BENİ , Hani hep derdim ya sana SON. Ana, sana bir şey söyleyeceğim, ama ne olur bana kızmayasın, sakın.


Yavrum, neden düştün bu hale, baban yok mu, anan yok. Sevdası kalbimde bıraktı sızı. Ve kalbimi bir çöplüğe döktüler demin. Kapıyı Üst Üste Üç Kere Kilitlerim Kimseye. Gülben Ergen yeni şarkısı Panda şarkısının sözleri.


Yetmedi gücün, sana son sözüm ,. Elde kala kala bir Mekke bir Medine kalmıştır. Bin kere hem şehit, hem gazi Urfa,. Dillerden hiç düşmez, sözü bestesi. Bir gün bir martı gelir.


Bu sana son satırlarım Zilan. Bu işte şüpheye düşen kimsenin iman zayıflığından korkulur Allah (c.c.). Falan kişi gözümde yahudî gibidir derse kâfir olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar