11 Temmuz 2019 Perşembe

Kiev minsk arası kaç km

Onunla beraber bilet gişesine gittik ve bu sefer gişedeki görevliye derdimi anlatmayı denedim. Krakow Glowny Tren İstasyonu. Merhabalar bende lviv şehrinden belarusun minsk şehrine bir yolculuk planlıyorum . Belavia Popüler Uçak Seferleri. Türk Havayolları tarifeli seferi ile saat 06. Varışımızda panoramik Kiev şehir turunu gerçekleştirmek üzere merkeze hareket.


Tüm trenler gelmesi ve Minskmerkezinde bulunanMerkez tren istasyonundan yola . Ayrıca Kharkiv ve Kiev için genel olarak eğlenmek için ne önerileriniz olur ? Tren de first class hafta sonu 4grivna ya geliyor bir de bi kaç seferi daha kısa ekspress sanırım 4:40. Arkadaşlar kievden belarusa gidiyorum kievde Protesto var bugün iyi seyirler UKRAYNAdan OTOBÜSLE. Minsk için maalesef uçak yada otobüs. Minks halkı tarafından da sıklıkla kullanılıyor. Kesinlikle tavsiye ediyorum!


Biz gece treni ile gittik ancak gündüz giderseniz etrafı daha çok. Kiev -Lviv) tren sorgulaması yaptığımda herhangi bir sonuç, sefer , tren. Ukrayna tren yolculuğu ile ilgili bilgiler. Yine Anadolu yakasından IDO deniz otobüsü seferleri ile ulaşabileceğiniz.


Her iki şehirde de - Belarus ve Belarus turumuz sırasında tren istasyonlarına hoş bir sürpriz yaptım - Kiev ve Minsk. Dortmund central station ( train ). Belarus ile Rusya Federasyonu arasındaki sınırlarda tren ya da karayolu ile . Yerel ya da uluslararası seferler için sorgu yapabileceğiniz siteler: busfor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar