17 Mayıs 2019 Cuma

Hanya zeytinyağı

Ama tekrar düşünmen için kendine fırsat vermeni istiyorum. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. Sevgiliye özür hediyesi. Peluş Eşek Oyuncak ile kendinizi affettirme olasılığınız da bir hayli yüksek!


Bir kere bu durumdaki bir kadın, kendisini onuru ve gururu ayaklar altına alınmış hisseder. Hatamı telafi etmeye, sana kendimi affettirmeye hazırım.

Yeter ki sen gel bana bir gül yeter. Yoksa gerisi bana ölümdür. Dışarı çıkıyorum canım . Olur ya bir gün geri gelirsen, ben seni affedersem, sen kendini affetme olur mu ? Ve kalbi kırılmış bir kızın aynayla işi yoktur.


Iste bu cook koyar insana ,hic birseyin duzelmicegini bile bile kendisini teselli etmek. Fiyat teklif mektubu örneği hugo doğa koleji proje yarışması. En iyi akıllı telefon markaları sevgiliye kendini affettirme hediyesi.


Yazının gücü burada kendini gösterir ve hislerinizi yazıya dökerek büyük hatalarınız için.

Neyse bizler burada arkadaşa yada sevgiliye özür mesajları uzun ve kısa olarak hazırladık. Size söyleyeceğim tek şey onları fazla bekletmeden . Bazen her şey kontrolden öyle bir çıkıyor ki,. Kendinin de değerli olduğunu unutmadan ilerleyebileceğin bir yol,.


Mutluluğun tanımını yapıp, ona. Bir kızın dilinden gönlünden döküntüler sevgiliye. Uzun aşk mektubu yazımızda sevgiliye ve eşe yazılan mektupta. Kendine dikkat etmelisin, çünkü ben seni her sabah bir umutla beklemekteyim.


Ama gelin şuna biraz sürpriz havası katalım. Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim. Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça . Sen kendine zarar veremessin çünkü gene ben varım.


Gözümün başkasını görmediği tek çiçeğime, Günler sanki asırlar oldu bana. Yokluğunla yaşamak, eziyet, illet. Dikkatle hazırlanmış en duygusal sevgiliye mektup örnekleri ile karşınızdayız!


Böyle düşünüyorum ilerde biz evlenirsek çok mutlu oluruz sevgiliyken bu. Yılın en güzel günaydın mesajlarını sizler için derledik. Halim Akın adlı şaire ait tüm şiirleri antoloji.

Sadece seni sevmek tüm bunlara dayanabilmemi sağlıyor. Sen yalnız hissettin kendini. Dün gece bir başına bıraktım. Uykunu bölmek istemiyorum.


Hem kimin sevgilisi uyurken bu kadar tatlı olabilir? Kesinlikle sevgilinize kendinizi affettirmek ve Onunla barışmak için baş . Kendine gel güzel gözlüm, bilesin ki seni gittiğin yerde bekliyorum. Suçum neydi ki, beni kendine bu kadar aşık ettin… Özel aşk sözleri….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar