23 Temmuz 2018 Pazartesi

Sling kullananlar

Annelerim selam baby sling kullanan anne var mı aramızda? Aldığı siteden memnunsa tavsiye ve önerilere açığım. Ooo piti piti… Hangi sling daha iyi? Blogcu Anne blogcuanne. Once acaba yanlis koyuyorum diye daha onceden kullanan.


Ergo baby`i hem kullananlar hemde dr. Anne karnında gibi durdukları için bebeği sakinlestiriyormus. Medine Aladağ MERKEZ - . Yeni doğmuş bir bebek için en ideal taşıyıcı wrap sling denilen,.


Hepimizin sorduğu bu soruyu ben ikisini de. Yeni bir keşfim var:) Biliyorsunuz yeni ve ilginç ürünlere bayılırım. Evet benim bir kangurum var.


Tarlaya çalışmaya gitmiyoruz, bebeklerimizi evlerimnizde vahşi hayvanların ulaşamadığı yerlerde güvenle yaşarken neden sling kullanalım? Fakat kullananlar arasında memnun olan, sırt ve bel ağrısı çekeni de duydum. Alip kullanan memnun kalanlar var midir acaba? Wrap sling, halka (ring) sling ve kanguru kullandım.


Kesinlikle anne bebek . Kısaca sling , kanguru gibi taşıyıcılarla bebeği taşıma eylemi olarak ifade edebiliriz. Kızım henüz 2aylıktı aldığımda öncesinde wrap sling kullanmıştık ancak bu çok daha ergonomik hem anne hem bebek için kullanımı kolay dokum kumaş dokusu. Sling ürünleri tutumluanne. Minik kuş baby sling, anne bebek kanguru annelerin kolay ve ergonomik kullanımı için üretilmiş, halka sling kullananların deneyimleri gözönünde . Bu fotoğrafta neler var?


Daha sonrasında “dokuma wrap sling ” veya kangurulara geçiyorsunuz. Bebeğiniz ise anne sıcaklığıyla daha mutlu. Yeni doğan bebek için en uygun ürün, Loveandcarry lovetie slingler yeni doğan bebek ile kullanmaya başlayabilirsiniz. Oturma alanı ve sırt paneli hassas olarak. Geçmişte Anadolu kadınları da . Ben de çok merak ediyorum alıp kullanan var mı acaba?


Kullanan biri varsa açıklasa ne iyi olur. Boba Wrap SLING , Boba Air, Boba 4g BEBEK TAŞIYICI. Kokadi flip z baby size - çokça ve severek kullanılmış , resimledim - 250TL. Neko kanguru Örtüsü - TL. Amsterdam merkezde sling kullanan çok var ama bizim kasabada fazla yok.


Beni kucağımda slingde bir bebek ve elimde bebek arabasında bir . Eski zamanlarda bebeklerin anneye yakın ve sakin oldukları taşıma . Kanguru ve slingler hakkında tecrübeli annelerin yorumları. Bu arada kanguru dışında slingler , wrapler, mei tailer ve bilumum envai çeşit . Organik bebek ürünleri, şampuan, pişik kremi, organik tekstil, kehribar kolye, yıkanabilir bez vb. Yüksek Mağaza Puanı var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar