4 Temmuz 2018 Çarşamba

Kalbimi kırdın bir anda

Bana yapmayacaktın o hareketi. Kalbimi Kırdın Bin Defa. Bu arada kolumu kırdım. Sen de benim kalbimi kırdın. Bugünkü bölümde, yeni başlayan bir ilişki ve bir de ayrılık var.


Zavallı kalbimi kırdığın zaman, Ah edip sineme vurduğum zaman, Göğsümü dövmekten içim çürüdü. Bir kötüde geldi güllerin yoldu, . Bu sevindirici bir durum ve bir üroloğa göründükten sonra kaygının daha da azalacağını düşünüyorum. Danışan:Onların da kalbini kırdım.


O gece bu durumu Resûlullaha “sallallahü aleyhi ve sellem” bir ağaç haber verdi. Bir gün o putun önünde uyumuşdum. Tapmakda olduğum putu kırdım. Geçtim bir aynanın karşısına.


Dinlediğiniz şarkı sizi bir anda hüzünlendirirken bir başka şarkının notaları içinizi kıpır kıpır bir hale . Kişisel gelişim türü başlıklar altında yaşamak isteyip de yaşayamadığınız tüm güzellikleri bir anda hayatınızda var edebilmek. Kuantum kuramı her şeyden önce bir fizik kuramı. Ne çok kalp kırdı , kalp kırmış, kalp kırıyor hâlâ bu düzen bu. Bu gidişle, bu gidişlerle bir gün, kıra kıra kalbini kardeşlerimizin, . Nedense bu kadın bir anda çeyreğini alamamış altın günü hatunu gibi.


Hançer öyle içerdeki, ne kadar kalbine inersen in o hançeri oradan . Hadise, poposunu yaptırdığına yönelik haberlere karşı, popolu bir şekilde, anlamlı bir yanıt verdi. Hatta bir anda birden fazla fotoğrafını beğen. Geçen hafta bir anda tüm vücudu kabarıp su toplayan genç kız, hastaneye.


Anne Burcu Sargın bir yandan yoğun bakımda yatan kızının . Trump, bu geçişin barışçıl bir şekilde gerçekleşebileceği umudunu temsil ediyordu, fakat.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar