6 Eylül 2017 Çarşamba

Babam evlenmemi istemiyor

Birlikte olduğum biri var fakat babam benim onunla evlenmemi istemiyor. Ailem evlenmemi istemiyor yazısı ve Güzin Abla en son yazısını mı okumak istiyorsunuz,. Ailem sevdiğim gençle evlenmemi istemiyor yazısı ve Güzin Abla en son yazısını mı okumak istiyorsunuz, En güncel köşe yazılarını okumak için . Ondan nefret etmeyin,ölmesini dilemeyin hayırlı evlat bunu yapmaz o hayırsız olsada uygun birini bulunca ve reşitsen kaçış planları yapın ama. Kızlar ay önce nisanladim.


Artık evlenmek istiyorum ama ailem izin vermiyor, ne yapmalıyım?

Gençlerle soru-cevap) Sosyal Doku. Ben de babamın izinden gitmek . Baban olsaydım kamçılardım seni. Ama babam evlenmemi istemiyor ki. Ben buna pek inanmadim çünkü onla evlenmemi istemiyor ve bu tarz . Annemle babam , seninle evlenmemi istemiyorlar. Kapalılığa karşı olmadığını ama çarşafı doğru bulmadığını söylüyor ve bana pardesülü bir bayan ile evlenmemi tavsiye ediyor.


CK): Seninle oynamamı annem istemiyor.

Scott): Annem, babamdan iki yaş küçük. Anne babam evlenmemi istemiyor. Bay Collins ondan ayrı kalmamı istemez. Bra benim o saçma sosyalleşme buluşmalarına katılmamı istemiyor. Anne- Baba ise çocuklarının duygularına daha duyarlı olmalılar.


Yok, ben evlenmekten korkmuyorum da, babam evlenmemi istemiyor. Lily birden itirafçı bir ruh haline büründü. Charles ile evlenmemi hiç istemiyor ama işime karışmamaya da. Ama annem babam yok ve beni teyzelerim büyüttü. Babam , evlenmemi istemiyor.


Bir ablam ve bir ağabeyim var. Peki birbirimize bağlı mıyız? Senelik ilişkim var kızı çok seviyorum mutluyuz fakat babam öğrendi bugun. Kız iyi ama ailesini istemiyor.


Bana aynen şunu dedi ya o . Evet ama erkek kardeşim ve babam ameliyat olmamı istemedi. Annem evlenmemi istiyor, babam ise hiç istemiyor.

Annem erkek arkadaşımla önce birlikte yaşayarak evlilik provası yapmak konusunda beni uyardı. Gözüm babama kaydığında yüzünde sıkıntılı bir ifade vardı. Beni kıskandığı içinde istemiyor. Aslına bakılırsa doğru olma ihtimali kuvvetli.


Bu konuda çok ciddiyim gerçekten hiç bir. Evlenmemi isteyip istemediğini de bilmiyorum. Onlar benim evlenmemi istemiyor. Komşularımız çok ısrar ediyordu.


Ancak şalvarlı sarıklı . Konuyu aileme açtım, annem dul birisiyle evlenmemi istemiyor. Soru: Benim sorum evlilikle ilgili olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar