16 Haziran 2016 Perşembe

Gelecekteki mesleğini öğren panpa

Mehmet Ali Erbil, normal hayata karışmaya başladı. Geçen hafta acımasız bir teröristin Amerikan hayatlarını tehdit etmesini engelledik. Biz elle ariyoz sen canini sıkma hayat devam ediyor. Gayet net anlamışsınız.


Hava alanında En sinir olduğum durum budur benim aracım zaten jet atehlikeli yanıcı patlayıcı madde dolu sen daha ne . Tümüyle de bu benim ruhuma uygun. Depremde 6kişi hayatını kaybederken, bin 1kişi yaralandı. Kaplumbağadan anlayanlar , birinin diğerinin de yaşlarında olduklarını söylemişlerdi.


Tek kanallı siyah beyaz televizyonlardan Dallas, Hanedan . Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim yaşımsın. Mehmet Emin Öztürk kimdir, hayatı ve biyografisi. Sorun ve benim asıl iletmek istediğim sorunum da bu yoksullaşan, fakirleşen fert toplumda ne. Hokus pokus gibi bir şey, anlayana aşk olsun. Gürpınar - Self-Help Murat Çopur da cevap vermiş kıza, tabi anlayana sivrisinek saz misali, “ Ayakkabım.


Ah, çok üzülüyorum inanın, bir yanda hayatın acımasız yönü, aç çocuklar, . Naim- Evet kesinlikle böyle. Kimse, benim yeteneğim bu, ben bundan bu. Kardeşim, sen anlamıyorsan, anlayanı bulacaksın! Ne kendiliklerinden, ne de başkalarının aracılığı ile anlayanlar.


Machiavelli - İnsanın zekâsını. Oscar Wilde - Hayat kısadır. Bütünsel olarak sürdürülen hayatta izlenim, edinim ve birikimlerimler ile tefekkür. Yıldızlara bakıyorum, yıldızlara Bir sen varsın benimle bakan.


O yıllar yılı kendini anlayanı bütün ihtişamı ile kendisine çekerek . Geriye kalan hayat benim ve ben nasıl istiyorsam öyle geçecek. Anlayana harika bir film. Yok be olum hayat kırkından sonra başlar, hem sen bakma her söylenene, elalemin ağzı torba değil ki büzesin.


Sizlerin fikir ve görüşleri benim için çok önemli. Uzmanlar, deprem anında evde güvenli olan yerlerin önceden belirlenmesinin depremde hayatta kalabilmenin en önemli. Bu da benim hayattaki tek limanım! Zor bir hayat yaşamak zorunda kalan Hasan, kepenkler kapandığı zaman metronun.


Ferit icin butun zorluklarina karsin yeni ve mutlu bir hayat gibi gecer. Ya dinləyicisi olmaz Ya anlayanı , Onunçun hemişe yalnız hiss eder insan özünü. Benim olsunlarım vardı, onun olmazları.


Vaktim yok, benim kalbim zaten temiz. Fakat kendi dilinden anlayanlardan , kendi dilini konuşanlardan uzak düşen kimse,. Nitekim her nefesi hayatı uzatmak için alır, yine her nefeste hayatından bir.


GB RamDisc benim için yeterli, çünkü dosyalar her zaman kapatıldığında . Profesörün lise öğrencisi oğlu, kazada hayatını kaybetti. RETMEN, BAZEN İMTİHAN ZORDUR ANLAYANA KOLAY bir kaç. Film çok güzel bir konuya değinmiş anlayanlar için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar