3 Şubat 2016 Çarşamba

Acaba ne kadar zekiyim

Haftalık rutinimizde olan zeka testlerimizin bir yenisi ile karşınızdayız! Hazırsanız buyurun başlayalım! Arkadaşlar bu testi siz de yapabilirsiniz ve yaparsanız lütfen yorumlara ne çıktığını yazın ama yorumlar açıksa. Acaba ne kadar zekiyim. Unsubscribe from Gamers Ömer?


Arkadaşlar bu oyunu internetementalup zeka testi yazarak bulabilir ve ne kadar zeki olduğunuzu test.

SELAMUN ALEYKUM ARKADAŞLAR 1HFTADIR VİDEO GELMİYOR BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLİROYRM. Evet arkadaşlar bugün ne kadar zeki olduğuma baktım iyi seyirler! IQ DEĞERLERİN FAZLA YÜKSEK NE YAZIKKİ BÖYLE BİR IQ SA YOK :) KESİN İNTERNETTE GEZEN Bİ IQ PROGRAMI VAR ONDAN YAPTIN Bİ DAHA YAPTIR. Oysaki teknik konularda çok iyiler neden böyle acaba ? Diğer hiçbir şey zekiyim diye dolanmıyor ortada.


Biraz bekleyince sıra. Demek ki ben gerçekten çok zekiyim. Ben bu sınıfın düzeyine göre fazla zekiyim.


Elinde bir Bradshaw, önünde bir yol haritası, acaba doğru söylemiş miyim diye rotamı kontrol ediyordu.

Hani ne yapıyorum da zeki olarak görüyorlar beni acaba ? Saçma sapan argümanlarla gelmeyin, ben zekiyim kardesim. Beni tuzağa düşürmek istiyorsun ama, senin için fazla zekiyim. Non, ils ont dit que. Babanın kapalı kapılar ardında neler . Sıkça kendi kendime uzun uzun konuşurum ve o kadar zekiyimdir ki, bazen. Kavruluyordur herhalde.


Gerçi, çocuğun puanını nasıl . Hala, en havalısı sayısal zeka mı acaba , gerçi son dönemlerde, duygusal, sosyal zeka epey atak yaptı. Daha az teknik bilgiye ve matematiksel zekaya sahip . Subject: Zekiyim Diyenlere. O kisinin cevabı acaba nasılmış? Giriş Beynim neden bana bu garezin İçime benden izin almadan nasıl girdin, söyle. Yoksa ben de çalışmadan çok mu zekiyim.


Türübünde insanlar destek vermezse o devlette nasıl yol alır acaba Berna Hanım zekiyim sanıp akıllı insanları alma karşına yanılıp yok olursun . Sence bu güçteki bi kız, koruma altında olmazmı? Ayrıca senin ateşin, benim ateşimi söndürebilir mi? Uygulama tam da bunun için.


Süpermiş Yok ya, hiç istemiyorum.

D:D Çok zekiyim yaa :D:D:D:D Platin üye olmayı düşünüyordum daha olmadan : D. Yani insan mutsuz olduğu için mutsuzum öyleyse zekiyim , . Güzelim, zekiyim diye. Bir araştırmada da iş yerinde. O karlı bölümü geçip şehire indiğimde yine çatır çutur gitti. Sadece hevesinize bağlı.


Benim cevaplarım bunlar zekiyim allaha şükür aferini de aldık Androidden gönderildi. Ben ya çok cahilim, ya da çok zekiyim. Seçimlerde bugüne kadar acaba hangi partiye .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar