17 Aralık 2020 Perşembe

Unutulmaz aşk sözleri

Nikâh mı Kıydın Bana ? Son zamanlarda bir hayli huysuz. Gözaltları mora çalmış sözleri keşfetmeye başla. Sildim yerin dolmadı. Günler aylar geçti yine yalnızım yüreğimde.


Gölgelerin sessizliði.

Yorgun yalnýz yürüyorum. Ne zaman yalnız kalmak istesem, başucumdadır “Sevda Sözleri ”. Dünya bu kadar kalabalıksa Peki biz neden yalnızız usta? Liman ararken bak yıllar geçiyor Üstelik fırtına . O kadar yalnızım ki sıradaki şarkı bir sonraki şarkıya gelsin. Dünyanın en kuvvetli insanı, en fazla yalnız. Bu sayfada tek başına olmak ve tek başına yalnız kalmak ile ilgili sözler bulacaksınız.


Değerli GuzelCumleler.

Yalnızlık, sizin size yokuşunuzdur. Ben de çok çok geç öğrendim. Kimi seveceğini seçemiyormuş insan. Kendini yalnız hisseden kimse için Her yer ÇÖLDÜR. Tavsiye Sözleri , Tumblr Sözleri , Ilham Verici Alıntılar, . Sonunda yalnız kalacağımı bilseydim seni değil, hayallerle yaşamayı . Bu videomuzda şu sorulara yanıt arıyoruz: Bazen cehennem gibi gördüğümüz bu yalnızlığın bize kattıklarını hiç.


Benim cok degerli üyelerim var harbi sayfamda. Bilal Bozyel Ürkek ve . Bir resimdeydi uzun zaman önce. Eskimiş resim o zaman yeniymiş yüzün. Düşünceler yalnızlastırır her bir satırda.


Gece hatırlatır bana. Kasım Dünya Bekarlar Günü sözleri , resimleri haberimizde. Heceler yalnız kalır, kapanır havam. Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar, Yeryüzünde sizin kadar yalnızım, Bir haykırsam belki duyulur sesim, Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım.


Bu yazımızda sizler için yalnızlık üzerine söylenmiş en güzel sözleri derledik. SÖZLERİ yalnız yatamamki gel beni uyandır yüzüne hasretim sayamdım ki kaç aydır tam öperken seni rüyamdan uyandım bir an gercek .

Ben içimden geçenleri yazıyorum ? Hoşuma giden sözleri yazıyorum. Sadece sakinleşmek için bir nevi stres atıyorum. Okuyana da okumayana da teşekkürler. Bin ah edip hayatın karşısında.


Seyredip durdum eskide ne varsa. Bize Göre Değil Bizim İçin Değil Siyaha Beyaz Demek, Çirkine Oh ala Zalime Pek Ala Yoksula Olmaz Demek, Biz Böyle Görmedik . Sevgililer Gününe yalnızca bir gün kaldı. UBAT SEVGİLİLER GÜNÜ YALNIZLIK SÖZLERİ. Nerdesin sevgilim sen.


Ah nerdesin ah nerdesin. Bak şimdi neler oldu, Ayrılık beni buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar