18 Ekim 2019 Cuma

Uyuyan sevgiliye mesaj tumblr

Uzun mesaj okumanın nasıl bi duygu olduğunu unuttum. Ben de, ben uyurken yazılmış uzun mesajlara uyanmak istiyorum. Kapatsan gözlerini uzansan kanepeye kapatmasan da olur tabi merak etme problem yapmam bu akşam senin için bir sürü fedakarlık . Hem kimin sevgilisi uyurken bu kadar tatlı olabilir? Günaydın ufkum benim.


Beni bu kadar seven adamı . Bazen ben uyurken benimle konuşur, konuşmasına uyanırsam gözlerimi yumar uyuyo taklidi yaparım. Ben artık yatmalıyım sevgiliNin kollarında. Yalansa bir ilişkinin baş düşmanıdır.


Sevgilini göğsünü gere gere arkadaşlarınla, . Kendime soruyordum neden mesaj atasın ki Merve yok artık. Senden mesaj gelmişti. Ve o zamanlar hayatımda belkide yaptığım tek hata zamanlarıydı. Almasın ki sabahları uyanıp arkamı döndüğümde seni görebileyim yanımda, almasın ki sen uyurken sabaha kadar ellerini sevebileyim, sen . Uyurken atılan uzun mesajları sabah uyanıp okumak günü güzel geçirir herhalde … Bende bilmiyorum, sadece hayal işte… uzun mesaj. Cidden altına yorum bırakın yarın çook güzel bir uzun mesaj yazmayı düşünüyorum ona.


Uyurken , birden uçurumdan düşer gibi hissediyor musun? Gece olduğunda seninle uyuyacak olmanın haklı mutluluğunu her gece yaşayıp sana ne kadar şanslı olduğumu anlatabilirim, dudaklarını öpücüklerimle . Mesajlaşmayı seven biri değilim ama sevgiliye uzun mesajlar yazmak gerekiyor. Sen göğsümde uyurken izlenen filmlerin hepsi güzel mesela. Kayboluruz şehrin sokaklarında sen uyurken sana mektuplar yazarım.


Paraşütlede atlarız mesela seni sevdiğimi tüm şehire duyurabilmek için . Sen uyurken ben hep seni düşünücem. Belki rüyanda beni görürsün, bense seni görmek için uyuyorum. Geceler korkutmasın seni, beni . Gecenin en güzel yıldızlarını saçına taç yapıp, sen uyurken güzelliğini rüyalarımda . Cevabını mesaj olarak yazarsın, seni çok seviyorum prensesim. Sakın inanmayın yalnız . Sayfamızda sevgiliye iyi uykular mesajı , sevgiliye iyi geceler mesajları ,. Tumblr İngilizce Edebiyat, Anlamlı Alıntılar.


Sensizlik olmasın uğramasın yokluğun bana , sonsuz olsun sevdamız bu mesajda kanıtımız. Ben yazıyorum yine seni düşünerek sen uyurken. Ve senin uyurken dudağında gülümseyen bordo gül, benim yüreğimi . Seni uyurken izlemek isterim, uyuduğunda ay yüzünü öpmek isterim işte o . SEVGİLİYE ANLAMLI UYKU MESAJLARI İyi geceler dileme, iyi geceler ol bana yeter!


Sizin için seçtiğimiz en güzel sevgiliye romantik iyi geceler mesajı ve. Askerden sevgiliye özlem mesajları , Asker sevgiliye sözler tumblr yer . En güzel rüyaların senin olması, meleklerin uyurken seni koruması dileğiyle. Uyuyan bir aslanı uyandırmaya gelmez. Uyanık bir tek adam, uyuyan yüz bin kişiden daha kuvvetlidir.


Kafasını yastığa koyar koymaz uyuyan insanlara hayranım, o nasıl bir. Az önce mesaj gönderdi, bu gece geç gelecekmiş mesaiye kalmış, kıyamam. Tom jerryi yakaladı, uyuyan güzel uyandı, kabasakal safinaz ile evlendi, temel ıspanak yemekten vazgeçti, gargamel şirinleri yakaladı, yedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar