15 Ekim 2019 Salı

Özür dilerim sevgilim uzun yazı

Bir bilsen seni kırdığım günden beri kalbimde parçalara ayrıldı sevgilim. Yine eski günlerdeki gibi olalım sevgilim. En içten özür sözleri mesaj örnekleri için . Hazır Özür Af Dileme Mesajları, Sözleri İle Sevdiklerinize Kendinizi Affettirin.


Sevdiğim, seveceğim, sevdiceğim, sevgilim.

Gecenin bi yarısı romantizm. Bazen kızdırıyorsun ama uzun süre kızgın kalamıyorum ki ben sana. Seni o kadar çok seviyorum ki anlatamam aşkım kalbimden özür dilerim içine seni sığdıramıyorum bedenimden de özür dilerim. Bu yazımızda özür mesajları sevgiliye uzun olanlarını yayınladık. Yıldız yok, ay yok, bulut yok umut yok sevgilim Umutsuz yaşanmıyor.


Daha fazla Güzel SözlerGüzel Sözler kategorisinden daha fazla yazı. Seni üzdüğüm, gözlerinde ki yaşları boğduğum her gün için özür diliyorum sevgilim. Ben sendeki beni görmekte fazla geciktim.

Adını sayıklıyorum geceleri, özür diliyorum hep senden. Sevgilim , benim ay yüzlüm ne olur ben affet. Kalbini kırmak değildi niyetim, ben hiç . Lütfen daha fazla uzatmayalım. Kırılan kalpleri onarmanın en kolay yolu içten bir özür dilerim mesajıdır.


Aşkımız bu engelleri aşacak . Dargınlıkları ortadan kaldıracak en samimi özür mesajları kart notları için tıklayın! Affet beni ne olur sevdiğim özür dilerim seni aramadığım için, özür dilerim sensiz gitmek zorunda. Bende şeytanı çıkarayım tecrübesiz hayatımdan, özür dilerim sevgilim değerini bilemedim. Ilginizi Cekecek Diger Yazılar.


Hazırladığımız özür mesajları yazımızda, yakın arkadaşınızdan veya sevgilinizden af dilemek için örnek alabileceğiniz sözleri listeledik. Ne kötülük gördün benden, ölürüm geçemem senden, affet beni sen sevgilim , özür diliyorum senden. Senden özür diliyorum aşkım. Geçmişte yaşadığımız tüm kırgınlıklar için özür diliyorum senden. Olanlar için gerçekten çok üzgünüm ve çok özür dilerim.


Ağladıysan, ağlamak istiyorsan ve buna sebep bensem.

Uzun süre seninle küs kalmaya çabalayabilirim ama elinde sonunda sana bir şekilde geri dönebilirim. Bakınca anlaşılıyor bana kırıldığın sevgilim bilerek olmadı ne olur. Sana bakınca anlıyorum bana hala kırgınsın Çok özür dilerim aşkım biraz . Fazla uzun yazamayacağım.


Read Özür Dilerim from the story özür dilerim by sozleralemi with reads. Mesajları, özür sözleri, pişmanlık sözleri, uzun özür mesajıi kısa özür sözü,. Bu mesaj sana ne mi söylüyor?


EN ANLAMLI ÖZÜR DİLEME SÖZLERİ. Bugün için özür dilerim. Af Dileme) ile ilgili seçilmiş en popüler ve beğenilen sözleri bulabilirsiniz.


Af diliyorum sözlerimle af diliyorum gözlerimle af diliyorum senden sevgilim. Bana sevgilim demişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar