25 Şubat 2019 Pazartesi

Seni sevmenin en güzel yanı

Seni sevmenin en qüzeL yanıı. Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun ? Sebepsiz Sevmektir Aşk video. Aynı şeyleri seninle.


Can YÜCEL from the story Ölümsüz Şiirler by RedLionwith 2reads.

Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Bu kadar bağlanmak sağlıklı değil dostum aşk güzel bir şey ama insanda gerçeklik duygusunu yitirtiyor sağlıklı düşünemiyor ve hareket edemiyorsun tamamen . Hayat beni zamansız mevsimlere kilitler bazen. Yaz günlerinde kış odalarına, sonbaharda yaz.


Böyle zamanlarda çaldığım ilk kapı hep sen . Evet benim hikayem öyle çok yakışıklı bir çocukla aşırı güzel bir kızın öyküsü değil aslında yaşadıkları tam aşk da denemez biraz farklı eğlenceli . CAN YÜCEL sevenler, beğendiğiniz şiirleri paylaşalım. Yıldırım adlı şaire ait tüm .

Huzurda sana gelecek olan kişi, elinde bir çiçekle, avucunda bir gülle seni hasretle andı. Sevmenin en güzel yanı özlemektir. Beklemenin en güzel yanı ise kavuşmaktır sevgiliye. Lavinia-Özdemir Asaf. Yeni bir sayfada sana bakmak-Yılmaz . Aslında bütün insanları sevebilirdim, sevmeye senden başlamasaydım.


Beni KoşulsUz sevmen. Diğer hit şarkılarını hemen indirmek için tıkla. CuzXcK ZEYTİN GÖZLÜM Zeytin gözlüm. Yedinci Ev - Eninde Sonunda. Birbirimiz sevmenin gururu olmalı “Herşeyde”… Can Yücel.


Sevgi şiiri bir insanı sevmekle başlasa da bittiğinde içerisinde sayısız şey barındırıyor. Her çıkılan yolculuk aslında bir son değil yeni başlangıçları getiriyor. Bir de paylaşmak ise eğer Ben seni sevmenin de ötesinde seviyorum, Ve nice mutlu . Sevgiliye en güzel sözler listemizdeki birbirinden özel, romantik ve anlamlı.


Bana yeniden sevmeyi daha da önemlisi tekrardan güvenebilmeyi öğrettin. Yağmurda seninle dans etmek, her yeni sabaha seninle uyanmak istiyorum sevgilim.

Senin sevgilin olmayacağım, senin sadık dostun,kölenolacağım, seniniçin çalışacağım. Uyandım ki, sevgilim yanı başımda, ne güzel. Uzaktan sevmenin en güzel yanı bu zaten.


Kimseyi değiştirmeye kalkmıyorsun. Her andığımda seni gözyaşlarım şahit olur yüreğimin hasretine. Daha evvel de belirtildiği gibi, sevme kapasitemiz sevilmekten gelir. Her şeyi olduğu gibi kabulleniyorsun. Polaris li set 8walt Makina ve adet plaka ( çift üst alt yani) Waffle Ceviz şeklinde.


Ben senin ismini tarçın kokulu akide şekeri gibi tutuyorum ağzımda, damağımda, ruhumda. Ey ömrümün en güzel yanı …! En güzel yarınlara seninle uyanacağız, Ay Yüzlüm. Bilseler de sevmezler … İnsanlar . Güzeli güzel yapan edeptir, edep ise güzeli sevmeye sebeptir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar