15 Şubat 2018 Perşembe

Babanın kızını sevdiğine vermesi için dua

Sevdiğim Kızı Çok Seviyorum. Rabbim herkesi sevdigine kavustursun. Bu verdiğim arayı telafi etmek için, siz sevgili dostlarıma çok mühim bir dua. Bu dua sadece evliliğe karşı çıkan anne ve babayı ikna etmek içindir. Benim sevdiğim adam bi evlilik yaptı bi kızı var ailem kesinlikle karşı.


Evlenmek istediğim kızın babası karşı çıkıyo bizi evlendirmek istemiyor. Aileyi ikna etmenin bilimsel yönü olarak olumlu yaklaşım ve dua ederek ikna etmeyi. Benim de bir sevdiğim var ama babam bir türlü ikna olmuyor bu duayı.


Yümni : Merhaba, gül hanım Allah sizi ve herkesi sevdiğine bağışlasın sabredin. Dünya imtihanlarının ailelerin el ele vermesi ile çözüleceğini düşünüyorum. Kalbin kararmaması ve son nefesi imanla vermesi için Dua.


Aileme sevdiğim kızı nasıl kabul ettirebilirim Ailemi nasıl ikna ederim. ANNE - BABALAR , ÇOCUKLARININ EVLİLİĞİNİ ENGELLEYEMEZ! SEVDİĞİME KAVUŞMAK İÇİN DUA EDİYORUM. Kız anne ve babasının damada sevgisi eşler arasındaki sevginin de temeli. Ey Vüheyb, beni ağlatacaksın!


Dünya tatlısı kızını kucağına alıp doyasıya sevdi. Efendimiz, misafirlerin huzurunda ona Rukiyye ismini verdi. Hayırlı bir evlat olması için dualar etti. Kızının evlilik tercihiyle ilgili yazan hanımefendi okuyucumuz şöyle soruyor: “ Kızım.


Oğlanın anne babası da bizim biraz uzaktan akrabamız oluyorlar. Kızını fâsıkla evlendirenin duası kabul olmaz. Dua ediyorum sürekli ama beni hiç bir şekilde anlamıyorlar.


Babam ona izin verdiyse bana da verir Allah izin verirse kun feyekun. Aşk herkesin anlattığı gibi sadece dokunmak, sevdiğine sahip olmak duygusu değil güzel kardeşim. Ellerini dua için açıp gözyaşlarını katar dudaklarındaki 274. Peygamberimiz sana sevdiğin bir şey bıraktı mı, diye sordu.


Fâtıma, cariyenin hurma dalını bulamadığını fark edince . Babasının anısına büyük önem veren Hz. Bu hadiseden sonra, bu nur yüzlü zat her gün gelip kendisine ders verdi. Ders verme işi üç yıl. Anne duası kabul olur mu? Amcamın bir kızı vardı ki, onu herkesten ziyade seviyordum.


Evlat ana- babaya karşı saygısız, ebeveyn de evlada karşı şefkatsizdir. Bir yıl sonra Zeynep ismini verdikleri bir kızları oldu. Ben duymadım ama o gece babamı mezarına ben koymaya, karar vermiştim zaten.


Sonra da bazı davranışlarını kızına benzetti daha da çok sevdi gelinimizi ve düğünlerini. Eşimin mezarının ayak ucuna çömelerek Fatih dua okudu. Verebilecekleri en büyük zararı vermeye çalışsınlar. Ordumuzun başarısı için dua etmeye gelsinler. Yarın olacakları anne.


Bir taraftan babam var öte tarafta sevdiğim adam. Ağa beni çok sevdi , hakkımı da verdi fazlasıyla. Babadan kalma bir arsa var bir yandan amcaoğlu bir yandan anam. Gel sana bi ev yapak.


Kızı boşanmış gelmiş, oğlu kaza geçirmiş, garibe platin çakmışlar, kıpırdayamıyor. Gece gunduz Allaha dua ediyorum. Nasıl koşarsa ardından bir devin, O çapkın babamı ben öyle sevdim.


Bilmezdi ki oturduğumuz semti, Geldi mi de gidici – hep, hepp acele işi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar