16 Şubat 2018 Cuma

Babam beni sevdigime vermiyor dua

Evlenmek istediğim kızın babası karşı çıkıyo bizi evlendirmek istemiyor. Dilleri bağlansın diye bi dua var midir? Kocam babamın yanında neden böyle yaptı?


Arkadaşlar ben üniversiteden yeni mezun oldum ve yıllık bir birlikteliğim var. Babam sevdiğime vermiyor ? Doğulu olduğu için tanıma fırsatı da vermiyorlar. Ama babam benim peşimi bırakmasını, asla evliliğimize izin . Nihat Hatipoğlu ailem benı sevdiğime vermiyor. Unsubscribe from Ay Yildiza.


Anne babam evlenmeme izin vermiyor , ne yapmalıyım? Onun bu tavır ve çalışmaları karşısında kızıyla evlenmek değil, onun damadı olmak benim için çok güzel hale geldi. Dua ediyor, bekliyorum. Benim de bir sevdiğim var ama babam bir türlü ikna olmuyor bu duayı okuyunca.


Hocam benim ailem sevdigim ile evlenmemize onay vermiyor. Bu hanımla evlenmek benim için hayırlı ise engelleri kaldır beni ona kavuştur. Benim sevdigimle aramda sorun yok sadece annesi onu onayıda . Ailesi kızı vermiyor …. Tagged aşık etmek için denenmiş dua aşık etmek için en kuvvetli dua aşık. Rüyada sevdiğime dua etmek bunun için gereken tüm imkânları elde . Rüyada babamın beni sevdiğime vermesi ancak sabırlı olunması ve doğru. Zira kişi, sevdiğine , güvendiğine borç verir ve onun bu fedakârlığı.


Allah, o suları doğrudan doğruya vermiyor da. Kişi sevdiğine kavuşmak için nasıl dua etmeli? Mevlid Kandili özel duası 8 . Esmâ-ül Hüsnâlar, Ayetler ve Dualar kullanılarak hazırlanan vefkler. Evlenmek için dua sorusunun cevap: Değerli ziyaretçimiz aleyküm selam, Bu konuda.


Eğer o değilde bir başkası benim dinim, dünyam ve ahiretim için hayırlı ise o. Sayın hocam bi sevdigim var fakat ailevi durumlar olduğu için evlilik yoluna . Bu da benim nacizhane tavsiyem. Sevdiğim Kızı Vermiyorlar (AYRILDIK) (13. sayfa). Ve bugünlerde de annesi ve babası ona bir çocuğu bulmuşlar ve gönlü var mı diye araştır diyor? Bana geri dönmesini ve çocuklarının da beni sevmesini istiyorum.


Bu dua kac kere okunuyor ve arapca okunuşu . Dil Bağlama Duası , Namaz abdesti aldıktan sonra üç defa Ayetel kürsi okuyup, ardından Ya Hayyu Ya kayyum. Dilek Duası ,Hacet Duası ,Okunuşu,Anlamı,Meali,Hakkında Rivayetler,Hakkında. Makbule hanım sizin için dua edeceğim sizde benim sevdiğime kavuşmam için. Istanbula medreseye gitmek istiyorum fakat babam izin vermiyor lütfen . Bilmem yanlış mı yapıyorum ama o benim ailemi istemiyorsa ben de onun.


AILEM DERGISINDE KOCALAR ICIN YAPILASI DUA BASLIKLI BIR YAZI. Hep dua ediyorum babam için namazlarımda, camide. ALLAHIM BENİ SEVDİĞİME KAVUŞTUR SEN MALİKUL MULKSUN HERŞEYE.


Ben karımı kaçırdım, biz kaçarak evlendik, annem babam beni vermedi ben de sevdiğime. Ferhat ile Şirin gibi bakıyor onların kavuşmaları için dua ediyordu. Sevdiğinizi kendinize aşık etmek için denenmiş bir usül ( duası ) paylaşılmıştır. Gün okumamdan sonra mesaj attı özür diledi beni sevdigini ve cok özledigini. Burak hoca benim sevdiyim vardi o da beni sevuyirdu indi ayriyiz.


Hocam hayırlı işler hocam ailem defa istemeye gittler anesi babası istemiyorlar. Kapalı olarak kalın sabredin şükredin dua edin siz kazanacaksınız yürekten inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar