27 Aralık 2017 Çarşamba

Kalbimi kırdın bir kere geber indir

Bir öylesin bir böyle. Sen gidince beni böyle. Kalırımmı saniyordun sen. Kalbimi kırdın bin kere. Gözümden düşdün işte.


Cepten kolay şekilde kalbimi kırdın bin kere cinare indir , kalbimi kırdın bin kere cinare mpmüzik parçasını cebine taşı ve bedava dinle. Sana son sözüm şöyle. Cep müzik indir hayatımızın vazgeçilmezi, TUBİDY bir yaşam biçimidir.


Bana Herşey Seni Hatırlatıyor. Her sanatçının kendine öz bir tarzı vardır, senin tarzın bi ayrı be abi o kadar içten söylüyorsun ki seni izleyerek dinlemek ayrı bir güzel. Bedava Reyhan Taghan Sarkıları mpŞarkısın online Dinle ve Reyhan Taghan Sarkıları MPmüzik parçasın ücretsiz İNDİR. Major Lazer Light It Up.


Geberiyorum Emre Sertkaya. Msn download , Msn indir , Msn yükle , Msntr. BiTeR BeNdEn BaSKaSıNı SeVeRsEn SeVdİğİnİn KoLLaRıNdA GeBeR.


Kendine bir gün kötü gözlerle bak ayıbını yüzüne vur Aşağıla dürüst ol bir kere olsun sınırda dur. Allah affeder mi senin gibi seveni İster Dinle istersen MPİndir ! Apartmanın girişindeki lambayı sen mi kırdın Bülent ? Gönül sevdi bir kere. Hemen arkasında duran araçtan inen polis memuru ağır adımlarla yanına gelip camdan eğildi.


Benim babam kasabanın en yakışıklı erkeği bir kere. Lanet olsun heyecandan geberir gibi bu kızı karşısında bulmak çok, çok sinir bozucuydu. Bu aralar içimde bir yangın var.


Hem yorgunum biraz da. Belki de düşmezdi ama Deryal kendini sorumlu hissetmişti bir kere geri dönüşü yoktu! Deryal, pastırmaları da biraz kavurduktan sonra yumurtaları kırdı. Deryal, merdivenlerden üçer beşer inerken kalbi alışık olmadığı bir.


D hahaah sıkıntı yok ben pompayım seni pompalarım yine o inen havan yerine gelir :D. Ama sen kalbimden gelen o kadar güzel bir sestin ki, dinlemeden geçemedim. Kırdılar ,üzdüler,canımı yaktılar ama, yinede onlara gülümsedim,hep affettim. Kaç kere vazgeçtim vazgeçmeden. The Semiz सदस्यता लिनुहोस्.


Her bakışına inan her gülüşüne. Senden önce beni çok kırdılar. Mutluluktan geber bebeğim. Emre Olgun - Yüz Kere Bin Kere (Official Video). Eğer beni unutursan, eğer beni aldatırsan, bir köpek gibi geber.


Giden bir kere gider ama çok sevmişsen eğer, sen o gidişi her hatırladığında. Elmacık kemiklerimden kalbime kadar indi. Twournal - Turn your tweets into a Twitter eBook for free at TWOURNAL.


COM Optimized for web, not . Neleri neleri olduran bir roman, Kün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar