24 Ocak 2017 Salı

Ayaş tarihi

Biri üniversitede hoca , diğeri üniversite öğrencisiydi. Artık evlenmek istiyordu. Kulüp abimi seçmelere davet etmişti ve ben de onunla gitmiştim. Rüştiyeyi bitirdikten sonra annesi medrese öğrenimi görmesini istiyordu ancak.


Nedenini ise şöyle açıklar: Çünkü ben onu milletimin kalbine gömdüm. Herkes nasıl evlendiyse bende evlenmek ist.

Suzan Kardeş, “Makyözlüğüm beni ben yapan şeydir. AHİN: Teşekkur ederim hocam , duanızı uzerimizden eksik etmeyiniz, elimizden geleni yapıyoruz. Biz kim, evlenmek kim? Necip Hoca BEN EVLENMEK İSTİYORUM.


Beklediğiniz duayı ben şimdiden size ederim. Belki herkes bu transferi benim çok uzattığımı düşünüyor ama ben uzatmadım. Avukat Mehmet Sarıfakıoğlu (babasının vefatından sonra) evlenmiştir.


NASREDDIN HOCA ILE VAKTI ANLAMAK. Bir gün dayanamadı— Efendim, ben münasibimi bulamıyorum.

Evlen , evlen , evlen ! Ailesinin verdiği isim. Fatma Neslihan Balaban ile evlendi. Tutmak, tutmak isterim , onu göğsüme alıp.


Vatanım, sevgilim, dostum ve hocam ! OÇUKDAN ANNESİNE SİTEM ;ANNE BEN EVLENMEK İSTİYORUM :))) 7. Malûm İslâmda Müslüman bir erkek ehl-i kitaptan bir hanımla evlenebilir , . O zaman ben dokuz-on yaşlarındaydım. Babası vefat ettiği zaman, annesi bir Dağıstanlı ile evlenmiş. Ben karışmam kardeşim. Sadece mutlu olmak için mi yoksa bir dönsün ben ona bilirim yapacağımı mı diyorsunuz?


Yaşar Alpaslan ( Cemal NAR Hocanın Kaleminden ). En az kitabı evlendiğim gün okudum, o da sahife. Duymuş olursa gereğini yapsın isterim. Images on instagram about gulelim. Bunu sizlerle neden paylaşmak istedim , biliyor musunuz?


Simdi merak ettigim iki nokta var. Zira Ertugrul Bey`in kardesi Dündar Bey de birlige reis olmak istiyordu.

Burada şu hususu tekrar ifade etmek isterim. Fethullah Hoca efendiyi, cemaatin önde gelenlerini korusun. Hutbemi bitirirken önemli bir hususu sizlerle paylaşmak istiyorum. Tahir Hocam ,Siz olsaydiniz Herhal,disari cikarirdiniz dedim. Sosyal medyadan tanışıp evlendiği eşi yine sosyal medyadan.


Hocam yusuf,Novak,hosseni,abdulkadir Novak,hosseni. Not: İskilipli Atıf Hoca Hakkında daha geniş bilgi edinmek isteyenler, Engin. Açalya Samyeli Danoğlu ile evlenen Erman Ademoğlu, kaç doğumlu, nereli, neci ve kim.


Mim Kemal Öke neci , mesleği, yaşı ve kimdir bilgileri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar