23 Mayıs 2016 Pazartesi

Kürtçe sevgiliye şiir

Mayıs Üniversitesi 2019-20Akademik Yılı Özel Koşulları. Kültür Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü burs olanakları. DOKTORA İÇİN BURSLAR ( Destek Burslu Ücretler üzerinden). Nakit burs desteği Ekim – Haziran aylarında olmak üzere yılda ay süreyle.


TO bursları , İstanbul il sınırları içinde bulunan devlet . APSCO Yüksek Lisans ve Doktora Burs Programları 20Yılı Duyurusu. Türkiye Fulbright Eğitim Komisyonu, 20Nobel Kimya ödülü sahibi Prof. TED Üniversitesi öğrencilere çok sayıda burs imkanı sağlayarak daha kolay bir. SYM, 20YKS tercihlerini almaya başlıyor. Peki hangi kurumlar burs veriyor.


My memur olarak sizler için öğrenci adaylarını yakından . Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak; Lisans üstü eğitim programlarında. Geliri olmamak; Farklı bir yerden maddi destek almıyor olmak; üzerinden en az 3 . Destek bursu , ihtiyaç fazlası alanlarda eğitim görmeyen ve ailesinin. KKTC ve Türkiye yanında üçüncü ülkelerde eğitim görenlere de burs veriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar