20 Ocak 2016 Çarşamba

Ela gözler anlamı

Ela gözlü bir çöl ahusu. Saçları bahtından daha siyahtır. Birinci dörtlükte “ ela gözlüm ” ve “zülfü perişanım” sözleri “sevgili” anlamında kullanılmıştır, istiare . Sevda çiçeğimsin ela gözlüm.


Al dudaklım al yazmalım.

Sen çölde bir kaynak hayatımı kurtaran. Kutuplarda bir ateş içimi ısıtan, İncelik ve zarafet adeta senin . Zülfi perişanım kal melul melul. Kerem et aklından çıkarma beni. Ala Gözlüm Ben Bu Elden Gidersem.


Tatlı dillim, kara gözlüm gitme. Senin için ben ölürüm gitme. Pembe tenlim ela gözlüm tatlı dillim güler yüzlüm senin için ben .

Bu sitede en yeni mp3leri indiribilirsiniz! VideosNUMAN HADİ ŞAİR HEYBET ( ela gözlüm ) ŞİİRLİ dinle. Gülüm hani aşık olurda yanarlar ya sevdaları için işte bende senin için yanıyorum gözlerindeki parlaklık bir yıldız dudaklarındaki tebessüm ise bir . Dinle Sevdiceğim Medhin Eyleyim.


Sanatı ile ilgili fikirleri keşfedin. BEN SENİ ÇOOK SE-VI-YO-RUMMM ELA GÖZLÜM. Arkadaşımın sesinden dinlemek güzeldi. Bir başka lezzet var hayatta ela gözlüm. Hadi bak işine ela gözlüm.


Derdimin çaresi sen ELA GÖZLÜM Al yeşil dünyama ansızın dalıp. Karacaoğlan MakaZâvil Usûl: Sofyan Seslendiren: İnci Çayırlı Şiirin tamamı aşağıdaki gibidir. Elâ gözlüm yıktın benim evimi. Eğlen şu diyarda kal diye . Aramalar: ela gözlüm ben bu elden gidersem Türkü fon müziği, ela gözlüm ben bu elden gidersem dinle , ela gözlüm fon müziği indir, alpejli şiir.


Uzun hasretlerin arifesinde. Ellerim böğrümde kalmamalıydı .

AHİN GÜNEY mpindir, dinle. Gözlerle Ilgili Sözler Gözlerle Ilgili Mesajlar Ne Güzel Sözler. Our playlist stores a Siir FM track list for the past days. SiirFM-Altan Civelek - Deniz Gözlüm. Kim derdi ki bir gün gerçek olacak bana söylediği bir türkü ? Bana harika bir hayat yaşattığın için teşekkürler Dedem.


Ela-gzlm-ben-bu-elden-gidersem-szleri-Zehra-Ganiolu-. Seni düşündükçe rengim solar, unuturum herşeyi, gözlerin okyanuslar kadar uzak, şimdi içimdeki acı . Esmer tenlim, güler yüzlüm gitme. Haydi, gel sende ahu gözlüm. Biter mi söyle bu derdim. Halk Şiiri Antolojisi” kitabı, T. Hasan Dag - Son Yolculuk ( Super Siir ). ORUM VALİLİĞİ İL KÜLTÜR VE.


Koy başın, kalbimin sesini dinle ,. Küçük İskender sözleri, şiirleri.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar