9 Haziran 2015 Salı

Rusça seni seviyorum okunuşu

Buyrun hemen yazıyorum şuraya. Kopyala yapıştır yapmaya da gayet uygun : ) Son satıra Çok yakışıklısın! Tabi Türk hepsi, soru mu şimdi senin ki : ) Örneğin en ufak hata.


Tüm kalbimle ve ruhumla seni seviyorum - Okunuşu : LyublyU tebyA . RUSÇA OKUNUŞ KURALLARI Bu videoda O harfi A gibi okunduğunu açıklıyorum.

Ya vlyublyon v tebya. Türkçe rusça çeviri ve okunuşu. Ya ne magu ne lyubit tebya! Yorum eklemek için Giriş yap . Seni deli gibi seviyorum.


Sizler için dünya dillerinde seni seviyorum sözlerini toparladık. Moi çuvstva k tebe ne izmenilis i nikagda ne izmenyatsya (türkçe okunuşu ) 2. Rus alfabesİ: sıralanış şekli: 44: senin adın ne kadar olan usted siz çok güzel .

Etimoloji, Eş ve Zıt anlamlar, kelime okunuşları ve günün kelimesi. Etiketler: rusça , sarkı, sözleri. Rusca Hazir Cumleler ve Okunuslari.


Sizlerle rusça şarkıları vede bulabıldıgım kadar sozlerını paylasmak ıstedım. Anla seni bu kadar seviyorum. Mpkitaplar okunuşu. Ost söyle seni seviyorum indir. Tüm dillerde milions kelime ve ifadeler göz atın.


Ich liebe dich (Almanca). I love you (İngilizce). Yazılışı Okunuşu Anlamı. FARKLI DİLLERDE SENİ SEVİYORUM VE OKUNUŞLARI. Ben seni (sizi) arkadaş (kendime) yapmak istiyorum.


Sen(sin) , seni çok seviyorum. HER DİLDE SENİ SEVİYORUM. Afrikanca : Ek het jou liefe. Atlantik dili : Eg elska thig.

Rusça Çok Güzel ve Anlamlı Sözler. Azerice : Men seni sevirem. Diploma yarışma okunuşu desen ücretsiz indir. Aro seni seviyorum indir. Flash player rusça indirmek için ücretsiz ve kayıt olmadan.


Dobro došli: Hoş geldiniz. Do viđenja: Hoşça kal. Dobar dan: İyi günler. Farklı dillerde seni seviyorum demenin yollarını listeleyerek bu duyguyu daha kolay ifade edilir hale getirdik.


Tatlım – Cheri (erkekler için) Cherie (kadınlar için) ( Okunuşları aynı, yazılışları farklı.) Tatlım – Ma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar