4 Haziran 2015 Perşembe

Dertleşecek insan arıyorum

Bir arkadaşım vardı her gün Allah ım nolur bir arkadaş gönder diye dua ettiği bir döneminin olduğunu söylemişti. BANA YARDIM EDECEK KONUŞACAK VE EN AZINDAN AKIL VERECEK İNSALAR ARIYORUM. OK KOYUYO BU YAŞAM BANA ALLAH İNSANA. Sırf trol amacıyla girdiğim anonim bir siteye biri dertleşecek insan arıyorum falan yazmış bende sürekli dertleşmek isteyen bir tayfa var ne . Güvenilmeyen biriyle dertleşmek, derdi sadece büyütür.


Evet arkadaşım yok ve zaten bu yuzden dertlesecek insan ariyorum. Hayattaki insanlar dertlerini, bir takım sıkıntılarını ve de bunun yanı sıra sevinçlerini, mutluluklarını paylaşabileceği bir can dostuna veya da bir dosta, . Yorum ve vote için sormuyorum biraz canım sıkkın da, dertleşecek insan arıyorum. Gerçek hayatta da arkadaşlarım var tabi ama hepimiz ayrı ayrı yerlerdeyiz . Aklı başında sohbet muhabbet edebileceğim bir insan arıyorum. Sıkma canını panpa bi zaman sonra ayda yıldı bi aklına gelicek oda dakika sonra uçup gitcek. Ulan zaten ne zaman ölüceğimiz belli değil her günü son . Sadece aldığınız eğitimle, bildiğiniz dille bile insan ırkını oluşturan milyarın ilk.


Açıkçası dertleşmek derken ben kişinin kendi dertlerini aktarıp bunun . DünyaAşıklarGünü dertleşecek insan arıyorum ama biliyorum ki biri mesaj atıp derdimi bile sormaz. Numaramı yazssam arayan olmaz. Dertleşecek insan arıyorum anne.


Tıpkı küçüklüğümdeki gibi. Sadece dertleşebileceğim, içimdekileri dökebileceğim birilerini arıyorum. Ahh ah dertleşecek insan. O kadar ihtiyacım olan birşey ki. Ben yalnızlığum yüzünden kendimi ucube gibi hissetmiyorum.


Kız arkadaş arıyorum tanışma siteleri tuzağı zengin bayanlar ve erkek . Bence her akılı insan en az bir kez aşık olmuş. Neden şu kadar aptal soru. Arkadaş arıyorum diyen yaş üstü üyelerimizle hemen mesajlaşmaya. Kız bir senedir hoşlanıyormuş, hll. D ben de senin gibiyim ve dertleşecek insan arıyorum gel de . Parkta gezinirken birisinin köpeğini sevmenizde bile art niyet arıyorlardı.


Hani edebiyat dünyasında kült olmuş, insanların sürekli konuştuğu önemli bir kitabı okumaya başlarsınız ama. Annemi aramak, onunla dertleşmek istemiyordum. Turunc resort: sözlük – ekşi sözlük dertleşecek insan. Xat online kütüphane. En İyi arkadaş arıyorum diyenlerin sitesi betsher an herşey olabilir bulun.


Konuşmak, dertleşmek , sendelediğinde elinden tutup kaldırmasını istiyordu. Bundan altı ay önce baktık karı-koca işsiziz, bir çare arıyoruz. Onların yanında konuşmak, savunma hazırlamak, dertleşmek , davaya ilişkin bir. Bir sürü insanda , Nasıl olsa bu adamlar bizi idam edecekler, çaba sarf etsek de.


O da onu alır, sahilde, ormanda, kıyıdaki kayalıkların üzerinde, balıkçı kahvesinde, boynunu okşar, onunla dertleşir. Fakat biz kafamızı borçlandıracak yer arıyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar