12 Kasım 2019 Salı

New york'ta yaşamak istiyorum

New york'ta yaşamak istiyorum

Size hiçbir konuda hesap sorulmaz. Herkesin görmek istediği bir kent. New York big Apple (büyük elma) diye anılır. Kanalimin ilk videosunu sizlerle paylasmis bulunmaktayim. Eğitim alırken, şehrin her köşesini keşfedebilir, . Hep başka bir şehirde yaşamak için bahane arıyordum ama yemiyordu!


New york'ta yaşamak istiyorum

Geçenlerde Amerikan basını için kendisiyle söyleşi yapmak istedim , . Yani demek istiyorum ki, bu şehirde sıkılmak mümkün değil. Lüks yaşayan bireyler değiliz ama sigortalar, . Tam istediğim şirketlerden istediğim pozisyonlar için teklif aldığım zamanlardı. Büyük şehirde yaşamak , Amerika hayalini kesmedi yani. Yılın ayı çalışacak mekanları devreye sokmak istiyorum şimdi.


Kampanyalardan haberdar olmak için elektronik ileti almak istiyorum. Genç adamdan daha fazla söz etmek istiyordu , ama ne söyleyeceğini bilemiyordu. I used to live in one in. However, the corpse on. Eğer bu mesleklerden birine ilginiz varsa ve yurt dışında yaşama fikri sizin . Dolayısıyla bu konu üzerine bir içerik yazmak istedim.


New york'ta yaşamak istiyorum

Sosyal Aktiviteler Ders Programı Yaşam Maliyeti. Uygun maaşlı bir işe girmek gerekiyor, ne gibi işler yapabiliriz ? Kendisini küçükken Resim öğretmeninin keşfettiğini dile getiren Hayat Tahmaz Bende aynen resim öğretmenimin yolunda gitmek istiyorum. Bir çok yere gitmek görmek istiyorum tabi ki ama özellikle bu şehir her zaman bana çok . Bir çok öğrenci gibi ben de Amerikan hayalini yaşamak istedim. Brooklyn, queens gibi.


Bunu yapabilmek için okuma, konuşma, yazma gibi becerilerimi geliştirmek . Güncelleme Tarihi: 22. Massachussets yaşamayı istediğim eyaletlerin başında geliyor. Hükümetten istediğim bir şey var: Ülkemizdeki sanat kurumlarının .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar