31 Aralık 2018 Pazartesi

Kalbimi kırdın şiir

Kalbimi kırdın şiir

Sizde eşinize sevgilinize Kürtçe sevgi aşk sözleri ile mutlu edebilirsiniz. Dilemin = Kalbimin Rahatlaması. Eyl 20- Eylül Çok Kalbimi Kırdın mpindir cepten müzik dinle - şarkı sözleri oku, Çok Kalbimi Kırdın bedava ücretsiz müzik indir, telefondan cepten . Kurşun gibi o sözlerin. Beni doğduğuma pişman ettin. Bakışların, beni tersliyor.


Tumblr sözleri , Instagram biyografi sözleri , Watsap. Kırgınlık Sözleri Kısa, Dosta Kırgınlık Sözleri , Kırgınlık Sözleri Sevgiliye, Kırgınlık Sözleri. Kalbimi kırdığın gecenin sabahında bile sana sarılıp ağlamak istiyorum.


Kime ne emanet ettiysek, ya kırdı ya da kaybetti. Copy link to Tweet; Embed Tweet. Yıldız Tilbe- Seven Kadın Üzülür Mü . Yar senin yolunda göz yaşı döktüm yavlardım yakardım boynumu büktün Sen kalbimi kırdın yerinden söktün şaşırmışım yar ben ne edem yar . Kırgınlık sözleri yazımızda kırıldığınızda gönderebileceğiniz hüzünlü kırgınlık sözleri ,. Kalbini kırdı diye üzülmeyesin sakın; hak etmediği bir yerden kaçmaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar