14 Ağustos 2015 Cuma

Engelli biriyle evlenir miydiniz

Vallahi atıp tutmak bazen kolay. Gayet samimi ve içten EVET! Hiç birimiz başımıza ne gelebileceğini bilmiyoruz. Ki ben sevdiğim yatalak kalsa, altına yapsa,. Platformu tarafından hazırlatılan ikinci sokak röportajıyla karşınızdayız.


Lütfen ankete oy vermekle kalmayıp “şu nedenden dolayı engelli bir erkekle – bayanla evlenirdim – evlenmezdim” diyerek gerekçelerinizi . Wat is volgens jullie een handicap? Een blinde man draagt een verlamde man en die verlamde man navigeert die blinde man. Evet cevapları merak ediyorum. Aşk engel tanımaz diyenler var ülkede. Aşk yüze vücuda değil kalbedir.


Aileler ise tahsilli kızlarının engelli biriyle evlenmesini bir türlü. Sultan Hanı“Beni görmek ister miydin derdim. Seven insan dis gorunuse bakmadan evlenir. Bizler de bir engelli adayıyız ve evlendiğimiz insanlar da aynı şekilde. Allah Yar ve Yardimciniz Olsun.


Mor mikrofonda yanıt buldu. Ama bile bile engellı olan bir kadınla dalga geçer gibi evlenmek Dinen HAramdır. Bir hastaneye götürmeniz, tedavi ettirmeniz gerekmez miydi ? O sizi çok severek evlenen insanın kaçar gibi evi ve evliliğini terk etmesini izlediniz mi?


Görme engelli olduğu için okula alınmaz ama babasının uzun uğraşları sonunda. Kör birinin evlenmesi yadırganırken o, bütün eleştirilere rağmen evlenir. Bir yolsuzluk dosyası, çok ünlü iki inşaat şirketi arasında. BERDAN MARDİNİ - BENİMLE EVLENİR MİSİN ? Evlenir Misin Benimle ? Türkücü, Yabancı biriyle evlenir misiniz? Bir bacağı olmasa, onunla evlenir miydiniz ? Uzun süredir ağlamıyordum.


Sahneye çıkmadan önce kurulan anons tuzağına bende düştüm. Hiç unutmam bi kız aekadaşım biriyle tanıştırayım dedi. Messenger falan iyi muhabbetti kız anam bi geldi parmaklar falan dolma gibi.


Beklerim tabiki de , çünkü evlilik önemli bir müessese. Hemen olucak şeyler değil , çok dusunmek lazım. Sonra neden bosanmalar çok oluyor bu yuzden . Evli olmak, bekar olmak bir yaşama biçimi değil mi? Elite World Hotel İstanbul size hayalinizdeki düğün için ayrıcalıklı bir dünyanın kapılarını açıyor. Ha chp rozetli biriyle evlenir misiniz sorusunu soracak başka bir dangalak olsa ona.


Kabirde azap görseydi diriltilince yahu peygamberler haklıymış der miydi ? Yoksa cinsel ilişkiye giremeyecek miydim ? Bazısı intiharı seçmiş, bazısı kocaman adamlarla evlenmiş , bazısının erkek arkadaşı varmış. O, onları her gördüğünde “ Bir tane öpüyüm” diyen, popolarına vuran, .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar