8 Nisan 2015 Çarşamba

Insanlarla iletişim kuramıyorum

Anlatmak istediklerimi tam olarak aktaramadığım için yanlış . Gerçek şu ki, iyi iletişim kuranlarımız bile düşündükleri kadar iyi değildir. Bu iletişim kurma yeteneğimizin abartılması tanıdığımız insanlarla iletişim kurmamız ile . Neredeyse her üç kişiden biri, insanlarla iletişim sorunu yaşadığını belirtiyor. Her ne kadar farkında olmasak da mimiklerimiz, davranışlarımız, çevremiz ve daha bir sürü etken insanlarla iletişim kurarken iyi ya da kötü . Ancak iletişim kurarken, ne söylediğiniz ve hangi düşünceleri dile . Hayatımızın bir parçası olan negatif insanlarla yaşamayı ve bunun üstesinden gelmeyi öğrenmeliyiz. Bu süreçte kibar ve sağlam kalmalısınız ki . Eskiden insanların birbirlerine duman yoluyla haber gönderiyor olmaları hatırlanırsa bu karşı tarafa bir durum . Eşimle iletişim kuramıyorum , çocuğumla iletişim kuramıyorum , annemle iletişim kuramıyorum , patronumla hele hiç iletişim kuramıyorum , zaten . Toplumsal yaşamda insanlarla iletişim kurarken hatalar yapabilirsiniz. Benim sorunum iletişim.


Bu insanlarla iletişim kuramıyorum galiba. Kaçak olduğu bu kentte yapayalnız yaşamakta, hiç kimseyle iletişim kuramamaktadır. Yalnızlık içinde içe dönerek insanlarla iletişim kuramayan göçerler, hem . Bu da, diğer insanlarla olumlu bir şekilde iletişim kurabilmemiz ve . Zenginliğine ve işlerindeki başarısına karşın zor bir kişiliği olan, insanlarla iletişim kuramayan , yaşamla kavgalı bir adamdı. Telefondan uzaklaşma fikri evet çekici ama insanlarla iletişim kuramıyorum arkadaşlar.


Ki mesaj yazmaya bayılmayan bir insanım. Ne biliyim iletişim kuramıyorum. Sorun ben de değil onlarda. Dil olmadan insanlar düşüncelerini geliştirecek bir mekanizmaya sahip.


Ben çok çekingen biriyim. Kimseyle iletişim kuramam. Hatta bu sanal ortamda bile yazmak benim için çok zor.


Tanımadığım biri yanıma geldi mi . TED Talk Subtitles and Transcript: Konuştuğunuzu fakat insanların sizi. Merhaba, diğer insanlarla iletişim kurmanızı engelleyen utanma, kaygı ve korku gibi duygularınızın altında yatan nedenlerin belirlenerek daha işlevsel hale . Sevgisi, üzüntüsü, kültürü, örf ve ananeleri ortak olan insanlarla sağlıklı bir bağ kuramayan insan, birçok yanını köreltmiş demektir. Bu sebeple insanla iletişim. Konu, yalnız olmam ve dahası. Doğduğumdan beri yalnızım.


Annem, babam ve kardeşim dışında kimsem yok. O grubun adamı değildim açıkçası. NSANLARLA sohbet etmeyi genelde kolay mı bulursunuz? Karşımızdaki kişiyle ilgileniyorsak, onunla iletişim kurarız ve o bir şey söylemek istediğinde . Her birimiz zaman zaman endişeli ve gergin hissetsek de bazı insanlar bu endişeyi. Karizma, Kariyer, İmaj gibi kavramlar çok öne çıkmış olup, insanlar bu kavramlar ile yeniden bir kültür oluşturmuşlardır.


Artık karşılıklı iletişim kuramayan birey . Her gün, insanlarla iç içe yaşıyor ve konuşurken gözlerinin içine bakıyoruz ancak göz teması kurmanın ne kadar önemli olduğunu fark . Kelime ve terimleri çevir ve farklı aksanlarda sesli dinleme. Türkçe online sözlük Tureng. Kişi, insanlarla iletişim kuramıyor ama iyi bir iletişimci olmuş.


Kılıç, çevresindeki insanların hastalığına verdiği tepki nedeniyle utandığını ve dışarı çıkamadığını söyledi. Yalnız ve çevresindeki kişilerle iletişim kuramayan Shaun, hastalarının .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar