9 Mart 2015 Pazartesi

Ücretsiz arama sitesi

Güzel sözler kategorimizde şimdi de sizlere en güzel ve en ilgi çekici Af Dileme Sözlerini derledik. Af dilemek çoğu zaman insanlar için zordur. Uzun Yazılmış Mesajlar.


Sevgiliye güzel sözler ile sevgilinize uzun. Böyle düşünüyorum ilerde biz evlenirsek çok mutlu oluruz sevgiliyken bu kadar mutlu edebiliyorsak birbirimizi ilerde hep yan yana .

En içten özür sözleri mesaj örnekleri için tıklayın! Bu yüzden onlardan af dilemek ve bir an önce kendinizi affettirmek istersiniz. Bu yazımızda özür mesajları sevgiliye uzun olanlarını yayınladık.


Etkileyici Özür Sözleri - Görsel Mesajlar - Hep Güzel Sözler hepguzelsozler. Bu sayfamızda sevgiliye , arkadaşa iletilecek etkileyici güzel sözü bulabilirsiniz. Hatalıyım biliyorum ve kendimi sana nasıl affettireceğim bulamıyorum.


Bir daha asla ama asla seni üzmeyeceğim.

Seni çok seviyorum anla. Tartışmalar aslında hayatta verdiğimiz bir sınav. Unutmamalıyız ki sevgiliye özür mesajları sevgilinin gönül teline dokunmalı ve.


Yanındayken kendini affettirmek daha kolay olur ✩. Erkekler uzun yazıları okumayı sevmez o yüzden sadece özür dilerim yazsan. Bunun sonucunda ise yapması gereken tek şey özür . Sanırım bir süredir seni görmezden geldiğimi düşünüyorsun. Son birkaç hafta içinde işler yüzünden o kadar yoğundum ki, sana zaman . Dileme İle İlgili En Güzel Seçme Hazır Telefon Mesajları.


Hazır Özür Af Dileme Mesajları, Sözleri İle Sevdiklerinize Kendinizi Affettirin. Bazen kızdırıyorsun ama uzun süre kızgın kalamıyorum ki ben sana. Az önce çok uzun bir mesaj geldi bende ciddi ciddi okuyorum tabi mesajı 10. Uyurken atılan uzun mesajları sabah uyanıp okumak günü güzel geçirir herhalde.


Hazır sözler sayfamıza etkileyici değişik özür dileme sözleri ekledik. Olanlar için çok ama çok özür dilerim.

Beni affet seni üzdüğüm için. Gerçekten öyle demek. Eşe Özür Mesajları, Eşime Özür Dileme Mesajları, Eşe Özür Sözleri , Eşime. Hatamı telafi etmeye, sana kendimi affettirmeye hazırım.


Affettirme sözleri affettirme mesajları affettirici sözler kendini affettirme sözleri sevgiliye kendini. Kendimce şeyler yazarım, uzaktaki sevgilime yollarım, bir ahh çekip herşeyi içime atarım. Kadehime koydum seni,yudum yudum içiyorum, seni içip senin sarhoşun olmak için.


Kalbimin içine koydum seni,damarlarımda dolaşıp . Kendimi affettirmek için elimden gelenin fazlasını yapmaya hazırım. Sitemizin bu sayfasında 1adet Affetmek sözleri ve Affetmek ile ilgili sözler. Sevmesini bilmiyorsan sevme, seve nede ihanet etme, edeni de asla affetme.


Fakat sevgiliye uzun mesajlar bazen farklı da olabiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Popüler Yayınlar